Modernizarea unui drum a dus la efecte neașteptate. Șoseaua s-a înălțat atât de mult, încât oamenii și-au făcut scări ca să poată ieși
Într-un sat din județul Sălaj, oamenii au rămas prizonieri în propriile curți. De vină sunt lucrările de asfaltare a drumului principal. La finalul acestora, diferența dintre șosea și nivelul curților a ajuns la jumătate de metru.
Aurora boreală s-a văzut în România. Imagini spectaculoase cu fenomenul care a apărut pe cerul nopții
CFR are nevoie de tot mai mulți bani pentru repararea căilor ferate
Boloș se scuză pentru deficitul bugetar prin cheltuielile cu investițiile. Dăianu: „E o nerozie”
Un nou drum expres se deschide în România peste cinci zile
În România, drumurile județene sunt doar în acte.
Oamenii de afaceri sunt revoltați de noile măsuri fiscale: Duc la recesiune
SUA anunță că scutul de la Deveselu va fi întărit
Lucrările de la
De câți politicieni e nevoie ca să taie o panglică?
În satul Dolu, comuna Zimbor, parcă ar fi lucrat două echipe diferite de muncitori. În partea dreaptă, podețul a fost ridicat până la nivelul porții. În partea stângă în schimb cimentul a fost turnat cu jumătate de metru mai înalt decât curtea și astfel oamenii nu mai pot circula pe poartă.
Sătenii se plâng că podețele s-au construit după principiul "îți fac dacă mă rogi frumos".
Pentru că nu puteau ieși din curte nici cu mașina și nici pe jos, unii localnici au terminat ei lucrarea de mântuială a autorităților și și-au construit singuri scări.
Primarul are totuși o explicație pentru podețele prost proiectate.
Gabriel Mureșan, primarul comunei Zimbor: "Aveți impresia că se face un șanț după curtea fiecăruia? Un șanț trebui să aibă poziție să cadă apă și are o dimensiune standard la podeț".
Colegii din primărie au altă versiune în privința finalizării lucrărilor.
Nicușor Trestian, consilier local: "Așa a rămas, vă dați seama, ce mentalitate fiecare sa se descurce cum poate. Adică de la pod să-și mute porțile, să și le ridice, să taie balamalele că altfel nu poți să intri în curte."
Drumul comunal face parte dintr-un proiect de peste 6 miliarde de lei finanțat prin programul PNDL2.
Redactare Georgiana Marina
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News