Live

Un pasager care zbura la clasa business a cerut un meniu vegan și a primit o banană și bețișoare chinezești. „Este puțin jignitor”

Data publicării:
„Este puțin jignitor să mi se servească o singură banană în timp ce alții primesc un meniu mult mai consistent și aromat”, s-a plâns pasagerul. Foto: Profimedia Images

Un pasager care zbura la clasa business cu un avion al Japan Airlines a spus că, atunci când a cerut un meniu vegan, i s-a servit o banană și bețișoare chinezești, scrie Insider.

Kris Chari a spus că și-a rezervat marți un bilet la clasa business, vrând să zboare de la Jakarta la Tokyo. Zborul era programat să dureze peste șapte ore.

În timpul zborului, s-au servit două mese: prima a fost un aperitiv cu o băutură răcoritoare de care pasagerii s-au putut bucura imediat după decolare; a doua a fost masa de prânz, potrivit unui reprezentant al Japan Airlines.

Gustarea, în varianta pentru non-vegani, a constat din ton prăjit cu o salată de vinete în stil marocan, cașcaval cu salsa de portocale și o baghetă, conform meniului afișat de compania aeriană

Chari a spus pentru Insider că se aștepta să primească echivalentul a ceea ce non-veganii au primit la gustare: un sandvici, o salată, cașcaval vegan sau chiar și o baghetă.

Martin Pavelka, ce zbura de la Tokyo la Sydney, a primit și el o banană (în poză) după ce a cerut un meniu fără gluten. Foto: Profimedia Images

„În schimb, mi s-a servit o singură banană”, a reclamat Chari, care a spus că a vorbit cu un însoțitor de bord și a fost „sincer, destul de șocat” să afle că banana făcea parte din meniu.

„Este puțin jignitor să mi se servească o singură banană în timp ce alții primesc un meniu mult mai consistent și aromat”, a spus Chari. „Mi se pare cu atât mai important cu cât numărul de vegani și vegetarieni a crescut.”

„Ne pare rău că nu ne-am putut ridica la așteptări”

Un reprezentant al Japan Airlines a transmis pentru Insider: „Ne pare rău că nu ne-am putut ridica la așteptări.”

Chari a spus că al doilea meniu vegan pe care l-a primit a fost o porție de spaghetti. Opțiunile pentru masa de prânz a pasagerilor non-vegani care au zburat cu această companie în luna februarie includeau omletă cu brânză, ratatouille și un cârnaț de pui, la meniul occidental, și somon la grătar, la meniul japonez.

Meniul „vegan vegetarian” reprezintă un meniu spcial, pe site-ul Japan Airlines apărând la această secțiune poze cu boluri de salată, o baghetă, un sorbet halal și un fel mai consistent de mâncare cu orez.

Și alte companii aeriene au fost criticate pentru că nu au oferit meniuri serioase pentru vegani. De exemplu, un pasager al Air Canada a spus că însoțitori de bord i-au oferit doar apă în timpul unui zbor de 10 ore de la Frankfurt la Torono.

Editor : Raul Nețoiu

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

TAROM își modifică temporar politica de bagaje. Ce echipamente sportive pot fi transportate gratuit în sezonul de iarnă

Cel mai mare mister din istoria aviației. Autoritățile din Malaezia reiau căutările zborului MH370, dispărut acum mai bine de 10 ani

Primul avion a decolat de pe aeroportul din Damasc, după căderea regimului Assad. Unde se îndreaptă acesta

Avertismentul ANPC pentru românii care călătoresc cu avionul de sărbători: Feriţi-vă de taxele ascunse la bilete

Partenerii noștri