Un actor japonez care făcea reclamă la o bere, concediat după ce a intrat beat în casa vecinului. „Cred că am vrut să folosesc toaleta”
Unul dintre cei mai populari actori din Japonia, angajat pentru a promova o bere cu conţinut scăzut de alcool, a fost concediat de producător după ce a intrat beat în casa unui vecin, a anunțat compania producătoare.
„Nu pot să-mi amintesc. Cred că am intrat fără să întreb pentru că am vrut să folosesc toaleta”, a declarat poliţiei actorul Ryo Yoshizawa, în vârstă de 30 de ani, potrivit mass-media locale, preluate de AFP și Agerpres.
Gigantul Asahi Breweries angajase starul, a cărui frumuseţe a fost descrisă de o revistă de modă drept o comoară naţională, pentru o reclamă la berea sa Super Dry Dry Crystal, cu conținut de 3,5% alcool.
Ryo Yoshizawa s-a întors acasă la 30 decembrie după ce, probabil, consumase ceva mai alcoolizat. Actorul era „beat” şi „a intrat din greşeală într-un apartament de lângă al său”, după cum a recunoscut luni agenţia sa artistică, Amuse, într-un comunicat.
„Am decis să reziliem contractul nostru cu actorul”, a declarat marţi pentru AFP purtătoarea de cuvânt a Asahi Group Holdings, Shiori Shimizu.
„În calitate de companie producătoare de băuturi alcoolice, considerăm că aceste acţiuni sunt inacceptabile”, a precizat Shimizu, adăugând că „nu îl vom mai folosi pe viitor în publicitatea noastră”.
Ryo Yoshizawa şi-a cerut scuze vecinului surprins pentru „inconvenientele majore pe care le-a provocat”, a declarat Amuse, adăugând că actorul s-a mutat deja.
Ca şi în alte părţi, consumul de alcool este în scădere în Japonia, iar berile cu conţinut redus de alcool, sau fără alcool, sau chiar abstinenţa, câştigă în popularitate, în special în rândul tinerilor.
Editor : B.P.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News