Noul model de Porsche a fost pus în vânzare în China la un preț mult prea mic. Dezamăgire uriașă pentru cei care au vrut să-l cumpere
Sute de oameni s-au grăbit să profite de un preț mult prea bun al noului model Porsche. Au aflat ulterior că reclama privind prețul de 18.300 de dolari fusese greșită.
Potențialii cumpărători de mașini de lux din China au descoperit astfel că o reclamă online pentru mașina sport de lux era prea bună pentru a fi adevărată.
Totul a pornit după ce un dealer Porsche din Yinchuan a anunțat că mașina se vinde la prețul de 124.000 de yuani, adică 18.300 de dolari, mult prea puțin față de prețul de pornire real, de la 148.000 de dolari.
Promoția a atras sute de potențiali cumpărători care s-au grăbit să obțină ceea ce părea a fi un chilipir.
Un purtător de cuvânt al producătorului auto german a declarat pentru BBC că promoția „conținea o greșeală gravă în prețul de vânzare cu amănuntul listat” și a fost retrasă imediat.
„Deoarece exista un singur vehicul în stoc, în conformitate cu procesul de vânzare, Porsche Centre Yinchuan a comunicat cu primul client care a făcut o taxă de rezervare rambursată online și a negociat un rezultat acceptabil”, au adăugat aceștia. De asemenea, reprezentanța a contactat „fiecare ofertant în parte și a explicat situația, cerându-și scuze pentru eroare”.
Informația greșită a fost postată în 30 ianuarie, iar clienții care au plătit taxa de rezervare de 911 yuani au primit banii înapoi, a precizat Porsche.
Incidentul a creat vâlvă pe rețelele sociale din China. „De aceea nu cumpăr Porsche, lol”, a fost unul din mesajele postate.
Alții au fost de părere că a fost doar o strategie de marketing care a fost „bine gândită”. De asemenea, s-a sugerat că firma a fost „iresponsabilă” și că ar fi trebuit să onoreze oferta cu preț redus.
O altă persoană a scris că a fost prima care a încercat să cumpere mașina, dar și-a anulat comanda atunci când i s-a spus prețul real. A precizat că ar fi fost greșit să încerce să profite de o greșeală.
Porsche a început să vândă mașini în China continentală în urmă cu mai bine de 20 de ani. În ultimii ani, compania și-a extins afacerea în a doua cea mai mare economie a lumii. Țara este acum cea mai mare piață unică a Porsche la nivel global, cu vânzări în valoare totală de 6,2 miliarde de dolari în primele șase luni ale anului trecut.
Editor : G.M.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News