Compania aeriană Southwest Airlines nu a fost afectată de pana informatică mondială: folosește Windows 3.1, vechi de 32 de ani
Problema nu a afectat compania aeriană în același mod în care a afectat rivalii săi, nu pentru că aceasta folosea Linux sau o metodă de protecție solidă, ci pentru că Southwest folosea încă Windows 3.1, care, evident, nu a primit niciodată actualizarea problematică CrowdStrike.
Pentru a vă face o idee despre cât de învechit este acest sistem de operare, Windows 3.1 a fost lansat inițial în 1992, iar Microsoft a încheiat suportul pentru acesta la 31 decembrie 2001, cu excepția versiunii integrate, care a fost retrasă oficial în 2008, scrie Techradar.
Motiv de ridiculizări
Tehnologia învechită a companiei aeriene, adesea subiect de ridiculizări, a servit, în mod ironic, drept tampon împotriva penelor de sistem generalizate care au afectat alte companii.
Southwest nu se bazează în întregime pe Windows 3.1 (ar fi ridicol), deoarece compania aeriană folosește, de asemenea, Windows 95 pentru programarea personalului, un alt sistem de operare care nu a primit niciodată actualizarea problematică CrowdStrike.
Deși utilizarea unui software învechit a salvat situația de data aceasta - sau cel puțin a pus compania aeriană într-o poziție mai bună decât contemporanii săi - Southwest va trebui în cele din urmă să își actualizeze sistemele de operare, deoarece computerele mai noi vor avea dificultăți în a le rula, mai scrie sursa citată.
Editor : Marina Constantinoiu
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News