Reparațiile pe podul de la Brăila par să nu se mai termine: Traficul este îngreunat, după ce muncitorii au deteriorat hidroizolația
Trafic îngreunat pe podul suspendat de la Brăila, în plin sezon estival. Reparațiile asfaltului de pe Golden Gate de România par să nu se mai termine. Traficul rutier este afectat pentru că acum circulația se desfășoară doar pe o bandă pe sens. Reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere estimează că reparațiile ar putea fi gata peste o lună.
Întregul asfalt de pe podul de la Brăila ar putea fi înlocuit
Campania electorală nu a ajuns în cătunele din munți: „N-am știut”
A început sezonul petardelor, iar internetul este plin de oferte ilegale
Înotători lăsați fără bazin, după ce căldură și apa caldă au fost sistate din cauza unor datorii de sute de mii de lei
Câți bani reușesc să economisească, în medie, românii de la o lună la alta și ce fac cu ei
Vreme extremă în România. Vântul puternic a făcut prăpăd în mai multe județe
Mai mulți copii de la o grădiniță din Timișoara au ajuns la spital cu simptome de toxiinfecție alimentară
Mașini vandalizate într-o parcare din Constanța. Șoferii și-au găsit cauciucurile sparte
Doi nevăzători, agresați într-o biserică din București, după ce au intrat cu câinii ghizi. „Ne-au amenințat că ne taie picioarele”
Șoferii care trec pe podul suspendat de la Brăila trebuie să circule pe o singură bandă din cauza lucrărilor.
Calea doi adică sensul Tulcea-Brăila este complet închisă circulației, muncitorii lucrează la remedierea problemelor de la hidroizolație după ce la începutul lunii iulie când au îndepărtat asfaltul au atins atât hidroizolația cât și tabierul.
Alin Şerbănescu, purtător de cuvânt CNAIR: În momentul în care au frezat, practic au deteriorat și hidroizolația, ceea ce era firesc să se întâmple deoarece pe anumite porțiuni hidroizolația a făcut priză cu asfaltul.
Circulația a fost restricționată la începutul lunii august. Atunci, reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere au anunțat că antreprenorul s-a apucat de treabă pentru a remedia problemele cu asfaltul. Drumul arăta atât de rău încât șoferii evitau să mai meargă pe pod și preferau să traverseze Dunărea cu bacul de la Galați.
-Dau bani la bac, trec cu bacul, e mai convenabil pentru că dacă strici ceva la mașină nu te costă 20 de lei ca la bac, ci câteva sute de lei.
Chiar și așa, şoferii sunt convinși că mașinile de mare tonaj încărcate peste capacitate au distrus asfaltul.
-Mașinile trec pline încolo, sunt supraîncărcate. Împărțind greutatea pe roată iese imens.
-Dacă nu se pune cântar cu barieră, acest pod va fi stricat în permanență.
Alin Şerbănescu, purtător de cuvânt CNAIR: Din discuțiile cu constructorul, acesta a spus că dorește să termine până pe 15 septembrie ambele căi de asfaltat.
Podul a costat peste 500 de milioane de euro și nu a fost recepționat până acum din cauza problemelor de la momentul inaugurarii.
Editor : A.P.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News