Pasaj blocat de utilaje fantomă. Coșmarul șoferilor din sectorul 6 continuă
O maşină de foraj lipsă prelungeşte coşmarul a zeci de mii de oameni care locuiesc în Domneşti şi în zona Prelungirea Ghencea, din Capitală. Aceştia pierd zilnic cel puţin două ore pentru a ajunge la locul de muncă, în condiţiile în care au de parcurs doar 5 kilometri. După ce au visat mai bine de un deceniu că autorităţile vor construi un pasaj peste autostradă, acum că au ieşit toate autorizaţiile, lucrarea s-a blocat. Constructorul nu a găsit utilaj potrivit pentru foraje.
Cod roșu de vreme extremă în România. Când va lovi viscolul
„Ne așteptăm la episoade mai severe” de iarnă. Vortexul polar și ciclonul Bert, explicate de climatologi
Ciolacu, criză de furie
Paradoxul din Educație: Performanță în învățământul de stat gratuit, cu bani din donații
Repartitoarele de căldură vor fi obligatorii de la 1 ianuarie 2025
Care este legătura dintre studii și nivelul de trai
Băsescu, despre un război nuclear: Putin nu-mi dă impresia că a plecat din lumea asta / Cine crede că Rusia va ceda teritoriu se înșală
Președintele Klaus Iohannis va fi chemat în Parlament (surse)
Primele reacții ale lui Simion și Piedone după înregistrarea audio în care ce se alintă cu „Satana” și „Sătănel”
-Aţi avut o problemă cu o maşină de foraj?
Robert Sandu, constructor: Nu, nu am avut o problemă. Maşini de foraj se pot găsi, o să ne mobilizăm în curând. Am găsit-o, avem semnate, toate contractele pe masă.
-Din cauza asta nu aţi început lucrările la timp?
-Exact.
Domnul din imagini este Robert Sandu. Constructorul care a preluat lucrările la pasajul mult râvnit. Are toate actele în regulă, de mai bine de o lună. Şi....nimic. Abia când a aflat că vine ministrul Transporturilor în vizită, şi-a pus muncitorii să decoperteze o porţiune de drum, puţin mai mare decât o sufragerie. Oficialul s-a lăsat impresionat.
Răzvan Cuc, ministrul Transporturilor: O să am o discuţie cu antreprenorul, de asta am venit, să văd exact cum o să se mobilizeze. Şi-a asumat că în trei luni de zile pilele sunt gata ca să poate continua cu restul lucrărilor. Dacă nu sunt gata o să vedeţi repercursiunile.
Ca să fie clar, nu vorbim de vreo inginerie. În 10 ani, autorităţile nu au reuşit să îmbunătăţească viaţa celor din zonă. Deşi cetăţenii nu cer mult.
Cristian Diamandi, şef Unitate de Implementare CNAIR: Proiectul presupune execuţia unei giraţii suspendate. Pe acea giraţie se vor efectua toate manevrele de întoarcere sau de acces către Bucureşti sau de pe Centură. Pe o lungime de 1,1 km, Centura Bucureşti se va lărgi la 4 benzi.
Lucrurile au început să se complice în ultimii 7 ani, când zona s-a dezvoltat foarte mult. Au fost construite mii de case noi şi ansambluri rezidenţiale. Lucru care i-a luat prin surprindere pe oficiali.
-Aşa se circulă în fiecare zi?
Șofer: Nu, se circulă mult mai prost, dar nu e oră de vârf.
-Şi ce ar trebui făcut?
-Să ne mutăm... cu toţii din ţară. Dar cu toţii. Pasajul ăsta îl visăm de atâta timp şi nu se întămplă nimic. Veniţi pe la 5 să vedeţi.
-Prost, din ce în ce mai prost. Nu se face nimic, ce să mai.
Pasajul Domneşti ar ajuta enorm la decongestionarea traficului. Zona este tranzitată zilnic de aproape 9.000 de autovehicule doar pe tronsonul ce ţine de Centura Capitalei. Asta, fără a mai pune la socoteală şi traficul dinspre comuna Domneşti şi sectorul 6.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News