Lucrări în avans față de graficul asumat, la o autostradă din România
Stadiul lucrărilor la primul lot al autostrăzii Sibiu Piteşti a ajuns la 25%. Şantierul a fost deschis în urmă cu 6 luni, iar lucrările sunt în avans faţă de graficul asumat de constructor, deoarece proiectul tehnic al lotului de autostradă a fost terminat mai repede cu aproximativ trei luni.
Încep lucrările la primul tunel din Autostrada Pitești - Sibiu
Grindeanu: "Autostrada Sibiu-Pitești e toată în lucru"
Cum se întârzie o autostradă
Cât mai are de așteptat autostrada spre munte?
Bilanțul drumurilor din România la final de 2021
Blocaj pe Autostrada Transilvania încă de la început
Lotul lipsă de pe A3, scos la licitație
Blocaj pe autostrada Sibiu-Pitești
Planul de modernizare a șoselei care înconjoară Capitala exclude șase kilometri
Toate podețele prevăzute pe traseu pentru trecerea animalelor mici au fost finalizate, iar acum se lucrează pe toate tronsoanele atât la terasamente și umpluturi, cât și la structuri.
Lotul 1 al autostrăzii Sibiu – Pitești este unul dintre loturile ușoare, fără porțiuni montane.
Lucrările la primul lot de 13 kilometri dintre Sibiu şi Boiţa au început în luna martie a acestui an. Compania austriacă Porr se ocupă de acest proiect.
Termenul contractual pentru finalizare ar fi martie 2023. Dacă în șase luni progresul este 25%, atunci ar trebui să fie gata în termen, ceea ce este o raritate la noi.
Lotul 5 Pitești - Curtea de Argeș a fost încredințat italienilor de la Astaldi în mai și conform contractului, au un an pentru proiectare.
Segmentul 4, Tigveni-Curtea de Argeș, este în procedură de selecție a ofertelor, iar pentru lotul Tigveni - Cornetu s-a lansat licitația pentru un contract estimat la 1,1 miliarde de euro, cea mai valoroasă lucrare de infrastructură scoasă vreodată la licitație.
Loturile 2 și 3, cele de munte, sunt cele mai grele.
Editor : Luana Pavaluca
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News