Exploatați în UE: ”Șoferul român este piesă de schimb”
Patronii firmelor de transport rutier din România profită de legislația neclară pentru a ține cu lunile șoferii români în Uniune, fără a le asigura condiții minime de trai.
Proprietarii de cafenele și Fiscul se luptă în instanță pentru TVA la cafea și ceai
Copiii români de la țară, victimele sărăciei
Cod roșu de vreme extremă în România. Când va lovi viscolul
„Ne așteptăm la episoade mai severe” de iarnă. Vortexul polar și ciclonul Bert, explicate de climatologi
Ciolacu, criză de furie
Paradoxul din Educație: Performanță în învățământul de stat gratuit, cu bani din donații
Repartitoarele de căldură vor fi obligatorii de la 1 ianuarie 2025
Care este legătura dintre studii și nivelul de trai
Băsescu, despre un război nuclear: Putin nu-mi dă impresia că a plecat din lumea asta / Cine crede că Rusia va ceda teritoriu se înșală
Șoferii se plâng că sunt lipsiți de ajutoare medicale și cer Parlamentului european să le asigure legislativ protecție. Sindicatele din transporturile rutiere spun că nu există un cadru legislativ clar. Dacă durata săptmânală de muncă este bine precizată și sunt cerințe privind odihna minimă, nicio prevedere nu stabilește cât poate fi ținut un șofer departe de casă, fără condiții igienice, de preparare a hranei. Deseori șoferii nu au unde să parcheze camioanele pentru odihnă și sunt amendați de polițiștii din țările respective. Mai multe în următorul reportaj Digi24 dedicat acestui subiect.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News