Exploatați în UE: ”Șoferul român este piesă de schimb”
Patronii firmelor de transport rutier din România profită de legislația neclară pentru a ține cu lunile șoferii români în Uniune, fără a le asigura condiții minime de trai.
Klaus Iohannis amână desemnarea premierului. „Coaliția pro-europeană continuă negocierile. Sunt optimist”
George Simion a mers la Palatul Cotroceni, pentru consultări, dar a anunțat că nu intră: „AUR nu recunoaște legitimitatea lui Iohannis”
Consultări la Palatul Cotroceni. Coaliția a stat sub 20 de minute. Partidele extremiste AUR, POT și SOS au refuzat să meargă
Ploi și lapoviță, în aproape toată țara. Meteorologii anunță și temperaturi de până la -15°
Elena Lasconi, după consultările cu Iohannis: „Am fost să îi transmitem că mandatul lui s-a încheiat şi că trebuie să-şi dea demisia”
Circul continuă în Parlament: Becali spune cum a făcut facultatea fără prezență. Șoșoacă jignește jurnaliștii. AUR îl atacă pe Iohannis
Influencerul Makaveli, amenințări din Parlament cu limbaj suburban: „Ascundeți-vă soțiile. Fiți cuminți, mergeți pe vârfuri”
Surse: Liberalii strâng semnături pentru a-l propune pe Crin Antonescu candidat comun la prezidențiale. PSD nu l-ar refuza
VIDEO: Incendiu puternic la Piața Matache din București
Șoferii se plâng că sunt lipsiți de ajutoare medicale și cer Parlamentului european să le asigure legislativ protecție. Sindicatele din transporturile rutiere spun că nu există un cadru legislativ clar. Dacă durata săptmânală de muncă este bine precizată și sunt cerințe privind odihna minimă, nicio prevedere nu stabilește cât poate fi ținut un șofer departe de casă, fără condiții igienice, de preparare a hranei. Deseori șoferii nu au unde să parcheze camioanele pentru odihnă și sunt amendați de polițiștii din țările respective. Mai multe în următorul reportaj Digi24 dedicat acestui subiect.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News