Exploatați în UE: ”Șoferul român este piesă de schimb”
Patronii firmelor de transport rutier din România profită de legislația neclară pentru a ține cu lunile șoferii români în Uniune, fără a le asigura condiții minime de trai.
DIGI Spania îi ajută pe cei afectați de inundațiile catastrofale
Românii se întorc acasă. Motivul care îi face să renunțe, după ani de pribegie, la viața din Occident
Surse: PNL vrea să-l pună premier pe Ilie Bolojan după alegerile prezidențiale
Operaţiunea „Ghost Gun”
O femeie a murit în fața spitalului, la scurt timp după ce a fost externată
Maia Sandu a câștigat cu 82% în diaspora
Campania la prezidențiale, „o luptă nedreaptă”
Declarații la închiderea urnelor din partea Maiei Sandu și a lui Alexandr Stoianoglo
Alegeri prezidențiale în Republica Moldova, turul II: Sandu vs Stoianoglo. Val de alerte cu bombă la secții de vot, inclusiv în România
Șoferii se plâng că sunt lipsiți de ajutoare medicale și cer Parlamentului european să le asigure legislativ protecție. Sindicatele din transporturile rutiere spun că nu există un cadru legislativ clar. Dacă durata săptmânală de muncă este bine precizată și sunt cerințe privind odihna minimă, nicio prevedere nu stabilește cât poate fi ținut un șofer departe de casă, fără condiții igienice, de preparare a hranei. Deseori șoferii nu au unde să parcheze camioanele pentru odihnă și sunt amendați de polițiștii din țările respective. Mai multe în următorul reportaj Digi24 dedicat acestui subiect.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News