FOTO. Avion TAROM, blocat de 12 ore pe aeroportul din Amsterdam
Mai bine de 12 ore, 120 de pasageri români, între care mai mulți copii, au fost blocaţi pe aeroportul din Amsterdam. O cursă TAROM, care trebuia să plece sâmbătă seară spre Bucureşti, nu a mai decolat din cauza unor defecțiuni tehnice. Problemele nu s-au oprit aici. Și aeronava care a venit duminică dimineață ca să preia călătorii a avut „o problemă de IT” și a decolat cu o oră întârziere. În plus, TAROM pare să aibă deficiențe și la comunicare. Cel puțin șase pasageri au fost „uitați” în Olanda. Ei au sosit în țară duminică seară târziu, cu un alt avion.
ACTUALIZARE. Pasagerii de la Amsterdam au sosit în țară. Iată ce au povestit:
Pilot TAROM, despre zborurile anulate: „Nu a fost o grevă mascată. A fost o reacţie la condiţiile pe care le avem”
Blocajul TAROM: Compania vrea să mărească salariile angajaților
Ciolacu negociază vânzarea de acțiuni TAROM la companii din Qatar și EAU
MAE: Zborurile din Israel către România nu sunt restricționate
Cum arată cel mai nou aeroport din România
Aterizare de urgență pe aeroportul Otopeni, după ce comandantul aeronavei și-a pierdut cunoștința în timpul zborului
Incident pe aeroportul Otopeni
100 de români, blocați pe aeroportul din Amman
Avionul care îi va aduce acasă pe românii din Africa de Sud a decolat
ACTUALIZARE. Conducerea companiei TAROM a decis să-l revoce din funcţie pe reprezentatului său la Amsterdam, în urma neînțelegerilor care au dus la „uitarea” în Olanda a șase pasageri ai unei curse TAROM care a avut probleme, a aflat Digi24. Detalii, aici.
ACTUALIZARE. Problemele cursei TAROM de la Amsterdam la Bucureşti care nu a putut decola sâmbătă au continuat și duminică. Cel puţin șase pasageri au fost ,,uitaţi” în Amsterdam de compania aviatică. Citiți detalii aici.
Avionul trebuia să decoleze de pe Schiphol sâmbătă seara, la ora 20:00, dar căpitanul cursei i-a informat pe pasageri că aeronava are probleme tehnice.
Pasagerii se plâng de serviciile proaste de comunicare ale TAROM. Unii dintre ei au dormit în aeroport, cum și unde au apucat, după cum o dovedesc fotografiile trimise de pasageri pe numărul de Whatsapp al Digi24 (0771.100.304).
„Din păcate, după ce am fost debarcați nu am primit niciun fel de informare oficială de la TAROM - dacă ne putem caza, dacă ne va fi restituită contravaloarea cazării, unde, ce putem face, care sunt următorii pași”, a declarat telefonic la Digi24 unul dintre pasageri, Cătălin Ciobanu. „Din păcate, cei de la TAROM nu au numere de telefon disponibile 24 din 24, nu a răspuns nimeni la telefon”, a spus pasagerul, care a precizat că a primit pe Facebook o confirmare că va veni o aeronavă dimineață.
După patru ore, la 12:00 noaptea, au venit doi reprezentanți ai Ambasadei României, care au ajutat pasagerii.
Abia la 5:00 dimineața a venit reprezentantul TAROM de la Bruxelles.
Între timp, duminică dimineață a decolat spre Amsterdam o altă aeronavă TAROM, care va aduce pasagerii la destinație. Aeronava a ajuns la 7:00 dimineața pe Schiphol. Cursa urma să plece de la Amsterdam spre București în jurul orei 10:00, ora României.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News