Live

Video&Foto Podul de la Brăila se apropie de inaugurare, însă va fi una parțială, anunță Pro Infrastructura

Data actualizării: Data publicării:
Podul de peste Dunăre va fi cel mai mare pod suspendat din România și al treilea din Europa. Sursa foto: Profimedia Images

Podul de la Brăila se apropie în sfârșit de inaugurare, însă doar pe o bucată, anunță Asociația Pro Infrastructura.

Potrivit sursei citate, podul de la Brăila se apropie de o deschidere parțială a traficului, iar dacă nu apar alte surprize este posibil ca spre sfârșitul lunii iulie să se circule între între Calea Galați/DJ221B de pe malul brăilean și DN22 Smârdan/Măcin de pe cel tulcean.

Momentan se așterne asfaltul pe podul suspendat și s-a început și instalarea parapetelor de protecție. Urmează semnalizarea (marcaje și indicatoare) și testele dinamice. Mai este de lucru și la drumurile de legătură, mai ales pe brațul lung spre Jijila, mai scrie Asociația Pro Infrastructura într-o postare pe Facebook.

Scrioșteanu mai scria săptămâna trecut că a fost finalizată turnarea celui de al doilea strat de asfalt pe pod, pe sensul de mers către Tulcea, a fost finalizată asfaltarea sensului giratoriu de la Km 1+180 Baldovinești, pe malul brăilean, a fost început turnarea stratului de uzură pe primul tronson al drumurilor de legătură, a început montarea parapetului de protecție pe sensul de mers către Tulcea, a început vopsirea cablurilor principale de susținere a podului cu vopsea anticorozivă și a început asfaltarea sensului giratoriul de legătură cu Drumul Expres Brăila-Galați.

Săptămâna asta urmau să înceapă turnarea primului strat de asfalt pe pod pe sensul de circulație Tulcea - Galați și să continue lucrările la drumurile de legătură.

Trebuia finalizat în 2022

Podul va avea, la final, doi kilometri lungime și înălțimea pilonilor va fi de aproape 200 de metri.

Lucrările la acest obiectiv au început în primăvara anului 2019, iar investiția este de aproximativ 500 milioane euro. Contractul a fost semnat în 19.01.2018 cu o perioadă de proiectare de 12 luni și 36 de execuție. Podul de la Brăila trebuia finalizat în 2022.

Podul de peste Dunăre va fi cel mai mare pod suspendat din România și al treilea din Europa.

Editor : V.M.

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Digi Sport

EXCLUSIV Început abrupt de emisiune: ”Florin ne-a cutremurat cu o veste”. Dezvăluirea făcută imediat, în direct

Descarcă aplicația Digi Sport

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Podul suspendat de la Brăila va fi asfaltat pentru a patra oară, la un an după inagurare. „De data acesta e o rețetă asfaltică nouă”

Reparațiile pe podul de la Brăila par să nu se mai termine: Traficul este îngreunat, după ce muncitorii au deteriorat hidroizolația

Noi probleme pe podul de la Brăila: După ce a fost închisă prima bandă de circulație, s-a stricat şi banda a doua

Grindeanu acuză constructorul podului peste Dunăre de şantaj. „Ne solicită 230 de milioane de lei ca să dea drumul la circulaţie”

Partenerii noștri