Live

Directorul TAROM: La Otopeni, calea de rulare este plină cu gropi care taie roţile aeronavelor

Data publicării:
Foto: Shutterstock

Directorul TAROM Werner Wolff a declarat, la Timişoara, că este nevoie de o investiţie pe Aeroportul Otopeni unde calea de rulare este plină cu gropi care taie roţile aeronavelor. Astfel, TAROM cheltuie bani pe schimbarea roţilor avioanelor de trei, până la cinci ori pe săptămână, în loc să le schimbe la câteva luni.

Wolff a mai spus că există un plan de investiţii la Aeroportul Otopeni, iar în aceste condiţii, dar şi în condiţiile de vreme severă, aeronavele TAROM nu vor mai fi redirecţionate pe Sibiu sau Constanţa, ci pe Băneasa.

Întrebat dacă este influenţată activitatea companiei TAROM de starea infrastructurii aeroportuare de la Otopeni, directorul TAROM, Werner Wolff a declarat că la Otopeni este nevoie de o investiţie masivă în căile de rulare.

„Infrastructura aeroportuară nu ţine de noi. La Otopeni este nevoie de o investiţie masivă în căile de rulare şi cred că trebuie să ne schimbăm şi noi acolo modul în care vin pasagerii. Sincer, mie nu îmi place că pasagerii de pe intern sunt lăsaţi undeva în câmp şi duşi cu autobuzele, este o chestiune care ţine de civilizaţie şi de o posibilitate de a-i primi. Cu siguranţă că lucrurile se vor schimba, deoarece există un proiect la nivel de minister, la nivel de aeroport, din câte ştiu eu. Pe noi ne încurcă, cât de cât, gropile din calea de rulare şi care ne taie roţile şi pe care le schimbăm într-un mod halucinant. Sunt costuri masive. Nu crează nesiguranţă pasagerilor, însă important este să ne ridicăm la nivel european, daca tot dorim să fim în Europa, atunci să fim europeni. (...) Nu îmi permit să spun că la Otopeni este cea mai proastă pistă, dar e una din pistele care trebuie refăcută”, a declarat Werner Wolff.

Întrebat, de asemenea, cât de des sunt schimbate roţile aeronavelor din cauza problemelor la căile de rulare, Wolff a răspuns: „Schimbăm roţile, cele care sunt tăiate, de trei, patru, cinci ori pe săptămână. Există şi acolo nişte standarde pe care le îndeplinim. În loc să facem schimbări la câteva luni, le facem mult mai des”.

Werner Wolff a adăugat că în caz de vreme nefavorabilă, sau în caz de investiţii pe Aeroportul Otopeni, aeronavele vor fi deviate pe Aeroportul Băneasa.

„Se va schimba ceva. Nu o sa ne mai deviem aeronavele pe Sibiu sau Constanţa, în caz că Otopeniul e în ceaţă, încercăm să debarcăm pasagerii pe Băneasa. O sa fie, probabil şi alte companii, nu doar noi. Noi am făcut această cerere către aeroport şi către Autoritate, în urmă cu câteva săptămâni. Probabil şi când se vor face reparaţii vom devia tot acolo”, a mai spus directorul TAROM.

Wolff a mai spus că una din priorităţile TAROM este aceea de a scădea cheltuielile, astfel că mii de contracte vor fi renegociate în perioada următoare. De asemenea, spune el, vor fi şi reduceri de personal.

Werner Wolff s-a aflat duminică, la Timişoara, pentru a inaugura cursa aeriană Iaşi- Timişoara care va avea o frecvenţă de patru zboruri de săptămână.

Sursa: News.ro

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Digi Sport

EXCLUSIV Început abrupt de emisiune: ”Florin ne-a cutremurat cu o veste”. Dezvăluirea făcută imediat, în direct

Descarcă aplicația Digi Sport

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

VIDEO. TAROM a scos din serviciu patru aeronave A318. Două sunt tăiate în fața hangarului de la Otopeni

Incendiu de proporții în Mehedinți: sute de hectare au fost mistuite de flăcări. Autoritățile intervin și cu două aeronave Spartan

Angajații Boeing au încheiat greva care a durat 6 săptămâni și au acceptat o creștere salarială de 38% în următorii 4 ani

Franța ar putea livra primele trei avioane Mirage Ucrainei la începutul anului 2025

Partenerii noștri