Dacia Duster are un concurent serios chiar în România. Ce se întâmplă pe piaţa auto la final de an
La final de an, se dă bătălia între Ford Craiova şi Dacia Mioveni pentru stabilirea câştigătorului pe cea mai mare piaţă auto din Europa.
Noua taxă de 540 de lei pe an, pentru bucureștenii din Sectorul 4 cu mașini, dar fără loc de parcare, a fost adoptată
O roată în derivă, desprinsă de la un tir, a făcut slalom printre mașini, în Iași
Mărturiile șoferilor care au căzut în groapa uriașă de pe șosea
Coșmar într-un cartier de lux din București. Un bărbat a vandalizat cu o piatră 16 mașini, în doar câteva ore
Motorina ar putea dispărea din benzinării în următorii ani
Povestea de succes a unui român care spală mașinile Regelui Charles
Accident grav în Neamț: 3 tineri au murit iar alți 4 au fost răniți
Accident grav în Ialomița. Un om a murit iar alți 5 au fost răniți
Mașinile curate consumă mai puțin combustibil (studiu)
Potrivit estimărilor, cele două SUV-uri produse în România, Dacia Duster şi Ford EcoSport, vor avea aproape 50.000 de unităţi exportate pe piaţa germană, iar lupta comercială devine extrem de strânsă, arată datele analizate de Profit.ro. Chiar dacă pe piaţa europeană, Dacia Duster rămâne încă la un nivel ridicat al vânzărilor comparativ cu Ford EcoSport, fiind în top 5 al celor mai vândute SUV-uri, pe piața din Germania modelul produs de americanii de la Ford în uzina din Craiova are un succes remarcabil. Rezultatele statistice oficiale pentru luna noiembrie arată cifre aproape duble pentru SUV-ul de la Craiova faţă de cel de la Piteşti.
EcoSport a înmatriculat aproape 2300 de unităţi, o creştere de peste trei ori şi jumătate mai mare faţă de anul trecut. Cu acest rezultat, EcoSport sare de 20.000 de unităţi în primele 11 luni ale anului, cu o creştere aproape dublă faţă de anul trecut. Concurentul său românesc, Dacia Duster, una dintre vedetele pieței germane de anul acesta, a avut însă o lună mai slabă în noiembrie, înregistrând o scădere de aproape o treime, cu un volum de doar 1.250 de unități înmatriculate. Totuşi, volumul pe primele 11 luni, s-a ridicat la peste 21.000 de unități înmatriculate. În aceste condiții, la final de an, departajarea dintre cele două modele ar putea fi de doar câteva vehicule, având în vedere că ambele vor avea aproximativ 22. 500 de unităţi înmatriculate.
Dincolo de competiţia pentru piaţa germană, efectul major al acestor vânzări este în primul rând un câştig pentru industria auto românească, volumul total de aproape 50.000 de SUV-uri vândute fiind un pilon important pentru economia ţării.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News