Live

Carrefour formează o alianță cu un gigant britanic. Mutarea strategică a lanțului de hipermarketuri

Data publicării:

Tesco şi Carrefour au confirmat luni că au format o alianţă strategică pe termen lung pentru a se folosi de puterea lor de achiziţie în negocierile cu furnizorii şi a reduce în acest fel preţurile, transmite MarketWatch, citat de News.ro. 

Cele două companii au anunţat în luna iulie că alianţa lor va acoperi relaţiile cu furnizorii globali şi achiziţiile comune de produse sub brand propriu care nu vor fi destinare revânzării.

Cu vânzări combinate în valoare de 170 de miliarde de dolari, parteneriatul Tesco şi Carrefour are rolul să asigure preţuri mai bune din partea Nestle, Procter & Gamble, Unilever, Danone şi alţi furnizori, care să îmbunătăţească competitivitatea grupului britanic şi a celui francez.

Tesco şi Carrefour au precizat că parteneriatul lor, care va fi coordonat prin intermediul unui plan pe termen de trei ani, va intra în vigoare în octombrie.

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Apocalipsa economică a Europei. Secretul murdar din spatele eșecului Uniunii Europene de a ține pasul cu SUA și China (Politico)

Ce țară a avut cea mai bună evoluție economică în 2024. Mediterana a renăscut, în timp ce marile economii ale Europei au dezamăgit

Patru din zece companii din Germania intenţionează să facă disponibilizări anul viitor

Cea mai mare economie europeană riscă să intre în recesiune. Care sunt semnele

Partenerii noștri