Live

Carrefour formează o alianță cu un gigant britanic. Mutarea strategică a lanțului de hipermarketuri

Data publicării:

Tesco şi Carrefour au confirmat luni că au format o alianţă strategică pe termen lung pentru a se folosi de puterea lor de achiziţie în negocierile cu furnizorii şi a reduce în acest fel preţurile, transmite MarketWatch, citat de News.ro. 

Cele două companii au anunţat în luna iulie că alianţa lor va acoperi relaţiile cu furnizorii globali şi achiziţiile comune de produse sub brand propriu care nu vor fi destinare revânzării.

Cu vânzări combinate în valoare de 170 de miliarde de dolari, parteneriatul Tesco şi Carrefour are rolul să asigure preţuri mai bune din partea Nestle, Procter & Gamble, Unilever, Danone şi alţi furnizori, care să îmbunătăţească competitivitatea grupului britanic şi a celui francez.

Tesco şi Carrefour au precizat că parteneriatul lor, care va fi coordonat prin intermediul unui plan pe termen de trei ani, va intra în vigoare în octombrie.

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Digi Sport

EXCLUSIV Început abrupt de emisiune: ”Florin ne-a cutremurat cu o veste”. Dezvăluirea făcută imediat, în direct

Descarcă aplicația Digi Sport

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

„Efectele climei smulg bucăţi din fiecare economie și distrug vieţi”. Avertisment dur la COP29, înainte de reuniunea liderilor G20

Putin micșorează compensațiile pentru cei răniți în luptă. Institutul pentru Studiul Războiului: „Sistemul devine nesustenabil”

Ciolacu recunoaște că România a fost deja afectată de criza economică din Europa. „Nu intrăm în recesiune”

Confruntări între angajați și conducere la Volkswagen, pe fondul scăderii vertiginoase a profiturilor. Marasmul industriei auto germane

Partenerii noștri