Digi24 și digi24.ro, pe primul loc în preferințele publicului, în ziua dezbaterilor electorale
Telespectatorii români au ales Digi24 pentru a se informa despre candidații din turul al doilea al legerilor prezidențiale. Marți, 19 noiembrie, Digi24 a fost lider de piață pe nișa televiziunilor de știri, pe segmentul comercial general (urban, 18-49 ani), cu o audiență medie de 0,62%, reprezentând o medie de peste 26.000 de telespectatori, corespunzătoare unei cote de piață de 4,35%.
Românii au urmărit declarațiile celor doi candidați la președinție la Digi24, astfel că minutul de aur a fost atins la 19:16, cu un rating de 3,59%, când peste 155.000 de telespectatori din mediul urban, cu vârsta între 18 și 49 de ani se uitau la Digi24 (cotă de piață de 11,38%).
În același timp, data de 19 noiembrie a adus pe site-ul digi24.ro peste 800.000 de vizitatori unici. Astfel, conform Biroului Român de Audit Transmedia, digi24.ro a fost cel mai vizitat site de media din online-ul din România. Site-ul a înregistrat peste 1,1 milioane de vizite, menținându-se în topul celor mai accesate publicații online din internet-ul românesc.
Anul 2019 a plasat Digi24 și site-ul de știri digi24.ro în topurile de audiențe din categoriile televiziunilor de știri și site-urilor de media din România. Vizita Suveranului Pontif, alegerile europarlamentare, premierea Simonei Halep, după câștigarea trofeului de la Wimbledon sau moțiunea de cenzură împotriva guvernului și primul tur al alegerilor prezidențiale sunt câteva dintre subiectele importante acoperite de echipele televiziunii și site-ului de știri ale grupului Digi | RCS & RDS, despre care telespectatorii au preferat informeze corect de la Digi24 și digi24.ro.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News