Afacere simplă, dar de mare succes, descoperită de antreprenorii români
Antreprenorii români au descoperit reţeta unei afaceri simple, dar de mare succes: cumpără marfă din China şi o revând în cel mai mare magazin online american. Peste trei mii de conaţionali au anunţuri pe Amazon, iar cei mai perseverenţi ajung să câştige sute de mii de dolari.
Povestea tinerei din Bihor care e vedetă în online cu postările din ferma pe care o conduce
DIGI Spania îi ajută pe cei afectați de inundațiile catastrofale
Românii se întorc acasă. Motivul care îi face să renunțe, după ani de pribegie, la viața din Occident
Surse: PNL vrea să-l pună premier pe Ilie Bolojan după alegerile prezidențiale
Operaţiunea „Ghost Gun”
O femeie a murit în fața spitalului, la scurt timp după ce a fost externată
Maia Sandu a câștigat cu 82% în diaspora
Campania la prezidențiale, „o luptă nedreaptă”
Declarații la închiderea urnelor din partea Maiei Sandu și a lui Alexandr Stoianoglo
Alexandru Hudiţan este unul dintre românii care vinde articole sportive în toată lumea. Acum patru ani şi-a deschis o afacere pe internet şi cum comerţul online nu era foarte dezvoltat la noi, s-a hotărât să folosească cel mai mare magazin online din Statele Unite ale Americii.
Alexandru Hudiţan – antreprenor: „Nu le produc eu, le cumpar din China de la un producător de acolo şi le trimit pe mare pânăa în State”
Marfa chinezească vândută de americani îi permite lui Alexandru să îşi vadă visul cu ochii, după ce a încercat şi alte metode.
Alexandru Hudiţan – antreprenor: „Mi-am dat demisia cu 5 ani în urmă şi am tot avut tot felul de încercări, niciuna nu aducea un profit atât de mare încât să îmi îndeplinească visul de a călători în jurul lumii”.
Pentru o astfel de afacere nu este nevoie de investiţie mare, spun antreprenorii online. Claudiu vinde produse pentru yoga. A început cu o investiţie de cinci mii de euro, pe care i-a recuperat în primele luni.
Claudiu Stănculescu, comerciant online: „Primul an s-a terminat cu 70.000 cifra de afaceri, în al doilea an a dus undeva în 500.000”.
Ce-i drept, nici afacerea de pe Amazon nu este lipsită de pericole.
Claudiu Stănculescu: „Am avut niste pantaloni şi pentru că nu am ales corect materialul m-am trezit cu 3.000 de perechi de pantaloni prea scumpi pentru calitatea lor”.
Daniel Moran, consultant în afaceri: „Sfatul meu pentru cei care vor să îşi deschidă o firmă este să se concentreze pe consumator, nu pe produsul pe care îl vând. La sfârşitul zilei, banii vin de la oamenii care plătesc pentru calitate şi este treaba ta să afli pentru ce sunt dispuşi să plătească”.
Cei 3000 de români care vând produse în cel mai mare magazin online din lume au afaceri cumulate în valoare de 10 milioane de dolari.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News