Marcel Boloș a sunat și el la call-center pentru cardul de energie: Am avut o surpriză
Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Marcel Boloş, a declarat la Digi24 că și el a sunat la call-center pentru a cere informații despre cardul de energie.
Ce spune ministrul Finanțelor, întrebat dacă vor crește taxele după alegeri: „Aș fi ipocrit să spun că această componentă va fi zero”
Șeful Poștei Române explică de ce unii poștași au luat înapoi deciziile de recalculare de la pensionari
Cresc sau nu taxele? Anunțul ministrului de Finanțe, Marcel Boloș
Dăianu avertizează Guvernul: Sper să nu ajungem să plătim taxa prin inflație
Boloș se scuză pentru deficitul bugetar prin cheltuielile cu investițiile. Dăianu: „E o nerozie”
Boloș e nemulțumit după ultima vizită în piață
Poștașii renunță la grevă
Boloș vrea militarizarea inspectorilor ANAF
Taxe suplimentare pentru concediile medicale
Peste 5.000 de apeluri telefonice sunt înregistrate zilnic la call center-ul pentru cardul de energie, a afirmat el în urmă cu o zi, când a făcut apel la calm.
El a explicat miercuri la Digi24 că oamenii întreabă în principal dacă vor primi cardul, când îl vor primi sau de ce nu l-au primit încă.
"Sunt întrebări firești. E și o categorie de beneficiari care e trecută de 60 de ani și sunt îngrijorați de felul în care vor primi cardul și îl vor putea folosi.
Timpul mediu de așteptare la call-center pentru mine personal, pentru că și eu am sunat, a fost un minut și 45 de secunde. Am sunat să văd dacă răspund la apel și dacă sunt rezistenți la stres.
Am avut o surpriză plăcută, s-au descurcat de minune. Am obținut toate informațiile de care aveam nevoie. Cred că așa se procedează și cu alți beneficiari care pun întrebări", a declarat Boloș.
Peste un milion de carduri de energie sunt acum distribuite, sunt tipărite toate, banii au fost transferați la Poștă și toată lumea are asigurați banii pe card, a adăugat el.
Editor : G.M.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News