Live

Decizie în premieră. Un turist nemulțumit de cazarea la un hotel din Mamaia a fost despăgubit în instanță

Data actualizării: Data publicării:
Turist care se cazeaza in camera de hotel. Imagine cu caracter ilustrativ. Foto: Getty Images

Un hotel din Mamaia a fost obligat de instanță să restituie unui client banii pentru un sejur ratat, aceasta fiind o decizie fără precedent în turismul românesc.

Procesul a fost deschis după ce turistul a fost nemulțumit de condițiile oferite de hotel și a făcut plângere în acest sens.

Bărbatul a cumpărat în 2019 un pachet de servicii, constând într-un apartament în regim all-inclusive cu o valoare de aproape 4.000 de lei.

Potrivit reclamantului, pe site-ul unității de cazare, reieșea că hotelul are camerele renovate și că totul era în stare impecabilă, dar, la momentul cazării, turistul a găsit cu totul altceva.

Hotelul i-ar fi propus acestuia să-l mute în altă cameră, dar omul a refuzat și a cerut restituirea prețului achitat.

Judecătorii au decis că hotelul trebuie să restituie reclamantului întreaga sumă de bani.

Editor : Georgiana Marina

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Zile libere în ianuarie 2025 pentru angajații din România. Calendarul sărbătorilor legale în prima lună a anului următor

ANAT protestează față de posibila eliminare a voucherelor de vacanţă. „Nu omorâţi găina care dă ouă de aur”

Turiștii străini au cheltuit în România peste un miliard de euro în 2024

Turiști otrăviți cu Pina Colada, într-un resort de lux din Fiji. „Este un sentiment terifiant de déjà vu”

Partenerii noștri