Live

Decizie în premieră. Un turist nemulțumit de cazarea la un hotel din Mamaia a fost despăgubit în instanță

Data actualizării: Data publicării:
Turist care se cazeaza in camera de hotel. Imagine cu caracter ilustrativ. Foto: Getty Images

Un hotel din Mamaia a fost obligat de instanță să restituie unui client banii pentru un sejur ratat, aceasta fiind o decizie fără precedent în turismul românesc.

Procesul a fost deschis după ce turistul a fost nemulțumit de condițiile oferite de hotel și a făcut plângere în acest sens.

Bărbatul a cumpărat în 2019 un pachet de servicii, constând într-un apartament în regim all-inclusive cu o valoare de aproape 4.000 de lei.

Potrivit reclamantului, pe site-ul unității de cazare, reieșea că hotelul are camerele renovate și că totul era în stare impecabilă, dar, la momentul cazării, turistul a găsit cu totul altceva.

Hotelul i-ar fi propus acestuia să-l mute în altă cameră, dar omul a refuzat și a cerut restituirea prețului achitat.

Judecătorii au decis că hotelul trebuie să restituie reclamantului întreaga sumă de bani.

Editor : Georgiana Marina

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Digi Sport

EXCLUSIV Început abrupt de emisiune: ”Florin ne-a cutremurat cu o veste”. Dezvăluirea făcută imediat, în direct

Descarcă aplicația Digi Sport

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Un bărbat care și-a abandonat soția în Africa în timpul unei vacanțe cu copiii a ajuns după gratii. Avea un plan bine pus la punct

Măsuri împotriva turismului excesiv la Florența: cutiile pentru chei și difuzoarele ghizilor vor fi interzise în centrul orașului

Victimele dictaturii din Germania de Est, obligate la muncă forțată inclusiv pentru firme din Vest, ar putea fi despăgubite

Familia unui copil care a murit în 2013 din cauza unei boli asociate cu poluarea va primi despăgubiri de la Guvernul britanic

Partenerii noștri