Decizie în premieră. Un turist nemulțumit de cazarea la un hotel din Mamaia a fost despăgubit în instanță
Un hotel din Mamaia a fost obligat de instanță să restituie unui client banii pentru un sejur ratat, aceasta fiind o decizie fără precedent în turismul românesc.
Cât ne costă vacanțele în străinătate. Destinațiile cu cea mai ieftină mâncare
Doi din trei români preferă să-și facă vacanța în țară
Haos în aeroporturi, după ce zeci de zboruri au fost anulate sau amânate din cauza caniculei
Vacanță de coșmar pentru sute de români. Zeci de zboruri au fost anulate sau amânate
Vacanța unor români în Grecia s-a transformat într-un coșmar
Medicamentele pe care le puteți lua în bagaj, în vacanță
România, ocolită de turiștii străini
Reacția unui bărbat venit din Cehia la o terasă în România
Două românce primesc 100.000 de euro despăgubiri după ce sora lor a murit în Italia
Procesul a fost deschis după ce turistul a fost nemulțumit de condițiile oferite de hotel și a făcut plângere în acest sens.
Bărbatul a cumpărat în 2019 un pachet de servicii, constând într-un apartament în regim all-inclusive cu o valoare de aproape 4.000 de lei.
Potrivit reclamantului, pe site-ul unității de cazare, reieșea că hotelul are camerele renovate și că totul era în stare impecabilă, dar, la momentul cazării, turistul a găsit cu totul altceva.
Hotelul i-ar fi propus acestuia să-l mute în altă cameră, dar omul a refuzat și a cerut restituirea prețului achitat.
Judecătorii au decis că hotelul trebuie să restituie reclamantului întreaga sumă de bani.
Editor : Georgiana Marina
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News