FOTO. Cum vor arăta stadioanele pe care se vor antrena fotbaliştii de la EURO 2020
Şut în bară pentru Campionatul European de Fotbal de anul viitor! Stadioanele ar putea să nu fie complet terminate, spune fostul internaţional Gică Popescu. Acum în postura de consilier al premierului pentru EURO 2020, promite însă că nu o să ne facem de râs. Până şi legătura pe cale ferată între Bucureşti şi aeroport va fi gata, crede el. Ministerul Transporturilor îl contrazice însă.
GALERIE FOTO
EURO 2020 poate să bată la uşă! Cel puţin asta spun autorităţile, care dau asigurări că modernizarea a trei stadioane din Capitală şi linia de tren Aeroportul Otopeni - Gara de Nord vor fi gata la timp.
15 luni mai sunt până la startul Campionatului European de Fotbal. Sunt şanse slabe ca linia de cale ferată către Gara de Nord să fie gata. Ministerul Transporturilor spune că se aşteaptă ca firmele interesate de acest proiect să depună ofertele până la sfârșitul lunii martie, iar apoi urmeaza perioada de contestatii. Abia dupa soluţionarea contestaţiilor vor începe proiectarea şi executia propriu-zisă, care vor dura 14 luni.
Finala EURO 2020: Suporteri în agonie și extaz
Val de infectări în rândul suporterilor care au participat la meciurile Euro 2020
Suporterii Franței și Elveției s-au distrat împreună în Centrul Vechi
Centrul Vechi, luat cu asalt înaintea meciului Ucraina-Austria
EURO 2020. Terenul de pe Arena Națională a fost inundat
Criză de toalete publice în București, înainte de EURO 2020
Meciurile de la EURO 2020 se vor desfășura cu spectatori
Cum arată stadionul Steaua. Au fost făcute probele de sunet și lumini
Vreme extremă în România. Vântul puternic a făcut prăpăd în mai multe județe
Şi lucrările la stadioanele cerute de UEFA sunt în întârziere. Gică Popescu, fost component al Generaţiei de Aur din fotbalul nostru, devenit acum consilierul premierului pentru EURO 2020, este însă optimist.
Gheorghe Popescu: „Chiar dacă nu vor fi gata în totalitate şi vor fi gata în proporţie de 90% şi vom avea de pus 2 prosoape, 3 ghivece asta nu înseamnă că nu vor fi folosite pe durata întregului campionat european”.
Compania Națională de Investiții a prezentat şi imagini care ne spun cum vor arăta 3 dintre cele 4 stadioane pe care se vor antrena, la Bucureşti, fotbaliştii de la EURO 2020. Proiectul arenei din Ghencea a suferit modificari faţă de planurile iniţiale.
Potrivit ultimelor schiţe, stadionul Steaua va avea o capacitate de peste 31.000 de spectatori şi va costa 64,5 milioane de euro.
Manuela Pătrăşcoiu, director al Companiei Naţionale de Investiţii: „Suprafaţa de joc va avea un gazon natural ranforsat sintetic, dotat cu sistem de degivrare, drenaj, sistem de irigaţie şi încălzire pentru sezonul de iarnă, spaţiile de cazare pentru sportivi, muzeul clubului armatei, spatiile VIP, vestiare”.
Noul stadion Giuleşti, cu 14.000 de locuri, va costa 29 de milioane de euro. Arena Rapidului va fi dotată cu spaţii de cazare pentru sportivi sau VIP-uri. Şi stadionul national de rugby Arcul de Triumf va fi reconstruit.
În privinţa arenei Dinamo, situaţia este ceva mai complicată. Proiectul este în stand-by, din cauza problemelor juridice.
Manuela Pătrăşcoiu, director al Companiei Naţionale de Investiţii: „Clubul sportiv Dinamo a depus o nouă solicitare cu un nou amplasament. În acest moment Dinamo are în elaborare un PUZ, care, după ce va fi aprobat, o să continuăm de aprobare a indicatorilor, licitare şi execuţie”.
Oficialii UEFA şi-au pierdut încrederea în statul român şi au închiriat trei baze sportive pentru Campionatul European de fotbal de de anul viitor.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News