Live

Cum circulăm din 2020 în Oradea. Fără semafor pe ruta Nufărul - Republicii

Data actualizării: Data publicării:

Pe lângă planurile de transformare în oraș eficient energetic, Oradea va derula și cel mai mare proiect de infrastructură din ultimii ani. Realizarea pasajelor subterane din Centrul Civic va bloca complet circulaţia în această zonă, însă beneficiile vor veni odată cu terminarea lucrărilor. Şoferii care vor circula dinspre cartierul Nufărul, înspre gară, nu vor mai fi opriţi de niciun semafor, a anunțat primarul Ilie Bolojan, invitat marți, la Vocile Bihorului.

Cele cinci pasaje vor fi construite de municipalitate din fonduri europene în zona centrului civic şi a pieţei mari. Cel mai mare dintre ele va fi în piaţa Independenţei şi va asigura subtraversarea bulervardului Cantemir, pe toate cele şase benzi. Lungimea totală a acestui pasaj este de 79 m.

Ilie Bolojan, primarul municipiului Oradea: „Aceste lucrări se vor desfăşura şi pe parcursul anului 2020, prin urmare circulaţia va fi afectată. Îmi cer scuze orădenilor pentru că nu putem face lucrări de asemenea anvergură fără să deranjăm traficul, dar eu sunt convins că cei din trafic vor înţelege, vor căuta alte rute ocolitoare pentru a traversa Cri;ul, folosind centura, folosind podul Carol din zona Sovata.”

Primarul Ilie Bolojan a explicat şi raţiunea acestor pasaje, care ar trebui să asigure o fluidizare a traficului pe ruta cartierul Nufărul - Gara Centrală.

Ilie Bolojan, primarul municipiului Oradea: „Trebuie să ne gândim că nu vom mai avea niciun semafor din zona Nufărul şi până la magazinul Crişul, pentru că nu vom avea decât înainte sau la dreapta. Ceea ce va fi un câştig pentru toţi, mai ales pentru tramvaie, care nu se vor mai bloca în trafic sau semafoare.”

O veste mai puţin bună este că străzile denivelate din oraş nu vor intra încă în reabilitare.

Ilie Bolojan, primarul municipiului Oradea: „Există multe artere de circulaţie care din cauza spargerilor s-au denivelat, nu sunt gropi dar în mopd cert nu sunt de calitate corespounzătoare. Anul viitor nu vom lucra la asfaltarea acerstor străzi, vom finaliza toate spargerile care sunt de făcut. Abia după 2020, străzile care au toate reţelele rezolvate, vor intra în reabilitare.”

Redactor: Bogdan Băcilă

Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Top citite

Digi Sport

S-a cerut o măsură radicală, înaintea pronunțării deciziei de un trilion de euro: ”Să oprească tot. Mulți vor muri”

Descarcă aplicația Digi Sport

Recomandările redacției

Ultimele știri

Citește mai multe

Te-ar putea interesa și

Ambasadorul Turciei critică România pentru lipsa autostrăzilor. „Sunt 600 de kilometri și facem zece ore. Este inacceptabil”

Ilie Bolojan, răspuns după ce Ciolacu, Lasconi și PNL l-au propus premier: „Soluții, nu salvatori”

Marcel Ciolacu: „Niciun președinte al României n-ar avea o problemă să lucreze cu domnul Bolojan din funcția de prim-ministru”

Bolojan a acceptat propunerea PNL de a fi prim-ministru (surse)

Partenerii noștri