Povestea celei mai populare postări de pe Instagram: o fotografie cu un ou
Fotografia oului care a bătut recordul de like-uri pe Instagram face parte dintr-o campanie de promovare a sănătăţii mintale, care vrea să conştientizeze populaţia faţă de presiunea reţelelor de socializare, relatează Agerpres.
Pe contul @world_record_egg, unde a apărut la 4 ianuarie imaginea lui 'Eugene', - cum este cunoscut oul - a postat un clip în care oul apare cu coaja crăpată, ca urmare a atenţiei mediatice masive primite în ultimul timp.
„Presiunea reţelelor de socializare mă copleşeşte. Dacă şi tu te confrunţi cu aceeaşi problemă, atunci vorbeşte cu cineva”, se arată în acest clip care trimite la linkul talkingegg.info pentru a obţine mai multe informaţii.
Acest link face trimitere la o pagină în care se află o listă de ţări cu diferite servicii de sănătate mintală pentru a trata problema. Din 4 ianuarie, celebrul ou a primit peste 50 de milioane de like-uri, fapt ce a suscitat numeroase speculaţii despre cine s-ar afla în spatele contului @world_record_egg.
Iniţial s-a crezut că face parte dintr-o strategie de marketing, însă publicistul britanic Chris Godfrey a explicat că nu este vorba de a promova sau de a anunţa ceva, ci de a obţine cât mai multe 'like-uri' posibile la această imagine.
S-a crezut la început şi că scopul lui 'Eugene' este de a o depăşi pe top-modelul Kylie Jenner, care deţine recordul mondial de like-uri pe Instagram.
Acum oul a ajuns la 10 milioane de followeri, iar mesajul său poate ajunge la un număr cât mai mare de persoane în jurul lumii.
Descarcă aplicația Digi24 și află cele mai importante știri ale zilei
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News