Înainte să debuteze la Cincinnati, în noaptea de miercuri spre joi, Simona Halep nu uită că la turneul american a trăit o mare umilinţă. Chiar în finala de anul trecut, lidera WTA a fost pusă la respect de Garbine Muguruza.
Foto: Guliver/Getty Images
După ce a încheiat maratonul de la Montreal în genunchi, dar cu trofeul în braţe, Simona Halep s-a mutat cu 1.300 de kilometri mai la sud, la Cincinnati.
De două ori a ajuns liderul WTA în finala turneului. După ce a pierdut cu Serena Williams, în 2015, Halep a suferit una dintre cele mai drastice înfrângeri, anul trecut. Muguruza a învins-o în finală cu 6-1, 6-0.
„În fiecare an am avut rezultate bune la acest turneu, dar nu vreau să-mi aduc aminte de finala de anul trecut, a cam fost un dezastru, dar acea partidă m-a ajutat anul acesta să devin mai motivată în momentele grele. Aşa că mă întorc bucuroasă şi de-abia aştept să încep turneul”, a spus Halep la conferința de presă.
0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Odată cu succesul de la Montreal, Halep a ajuns la 18 trofee WTA. Specialiştii americani, care i-au prevăzut succesul din Canada, anunţă că, la Cincinnati, Simona va ajunge până în semifinale, unde va fi eliminată de Angelique Kerber.
Muguruza se află pe aceeași parte de tablou cu Simona, iar cele două s-ar putea întâlni în sferturi, scrie digisport.ro. Simona va trebui să treacă mai întâi de australianca Ajla Tomljanovic în turul 2, după care ar avea meci în optimi cu învingătoarea dintre Kanepi și Barty.
De cealaltă parte, Muguruza va trebui să o elimine peLesia Tsurenko în turul 2, iar apoi, în optimi, ar juca împotriva câștigătoarei dintre Cornet și Makarova.
Până atunci însă, Simona, care e principala favorită, o va întâlni pe Ajla Tomljanovic, cu care românca spune că nu-și mai amintește să fi jucat.
„Nu mai ţineam minte că am jucat cu Tomljanovic, a fost cu multă vreme în urmă (n.r. - 2010), dar ştiu că este o adversară dificilă, care poate juca un tenis foarte bun”, a precizat Halep.
Meciul Simona Halep - Ajla Tomljanovic din turul doi al turneului de la Cincinnati se va disputa în noaptea de miercuri spre joi, după ora 2:00, și va fi transmis ÎN DIRECT la Digi Sport 2.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 142 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.