Fosta mare jucătoare de tenis Martina Navratilova (60 ani) a afirmat, sâmbătă, pentru ITV UK, că Simona Halep a jucat finala de la Roland Garros sperând că Jelena Ostapenko va face greșeli și a pierdut, potrivit site-ului WTA.
Foto: Gulliver/Getty Images
"Halep a jucat cu grijă cam tot meciul sperând că Ostapenko va face greșeli. Trebuie să joci ca să câștigi, nu să nu pierzi'', a spus Navratilova, citată de Agerpres.
Fosta mare campioană, cu 18 titluri de Grand Slam în palmares, a vorbit și despre noua campioană, Jelena Ostapenko: "Jelena a arătat azi că are o mentalitate de campioană".
"Oricine poate lovi tare mingea, dar poate să o și controleze? Trebuie să ai și calitate. Are și posibilitatea de a-și îmbunătăți serviciul. Când va reuși acest lucru, să vă feriți! Cu acest joc, ar trebui să facă bine transferul pe iarbă și să fie una dintre favorite la Wimbledon", a mai spus Navratilova.
Halep, care a pierdut a doua sa finală la Roland Garros în decurs de patru ani, nu a avut decât 10 erori neforțate, de unde rezultă și faptul că a riscat foarte puțin. De partea cealaltă, Ostapenko a comis nu mai puțin de 54 de erori neforțate, dar a reușit tot atâtea lovituri câștigătoare (winners).
La 20 de ani, Ostapenko este cea mai tânără campioană de la Roland Garros de la croata Iva Majoli, care s-a impus la Paris în 1997, la 19 ani.
Totodată, Ostapenko este egalează performanța lui Gustavo Kuerten, aceea de a câștiga primul său titlu chiar la un turneu de Mare Șlem, la Roland Garros, pe 8 iunie 1997, zi în care letona se năștea.
Baltica este și prima jucătoare care câștigă titlul la Paris din 1991 încoace după ce a pierdut primul set.
Jucătoarea română de tenis Simona Halep, numărul patru mondial, a fost învinsă de letona Jelena Ostapenko (47 WTA) cu 4-6, 6-4, 6-3, sâmbătă, în finala turneului de la Roland Garros, al doilea de Mare Șlem al anului.
Halep a ratat pentru a doua oară titlul la Roland Garros, după ce în 2014 a fost întrecută în ultimul act de rusoaica Maria Șarapova, cu 6-4, 6-7, 6-4.
Halep, care de luni va fi numărul doi mondial, s-a ales cu 1.060.000 euro și 1.300 de puncte WTA, iar câștigătoarea a fost recompensată cu 2.100.000 euro și 2.000 de puncte WTA.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.