Simona Halep a ajuns la o decizie în privința noului sponsor tehnic și va semna cu Nike, anunță TelekomSport. Anunțul oficial va fi făcut peste câteva zile. Nike este și sponsorul Mariei Sharapova, dar contractul rusoaicei intră în ultimul an și, cel mai probabil, va urma o renegociere la sânge, în condițiile în care Nike a continuat să o susțină pe sportivă și în timpul scandalului de dopaj.
Simona Halep, ocupanta locului 2 în clasamentul WTA a pus capăt colaborarii cu Adidas în luna decembrie a anului trecut, după un contract care s-a întins pe durata a 4-a ani, și ar putea juca de acum încolo în echipamentul celor de la Nike.
"Simona Halep a ajuns la un acord cu Nike, cel mai important brand de echipament sportiv din lume, anuntul oficial urmand a veni peste cateva zile", noteaza sursa citata.
Faptul că Simona Halep a jucat o finală de Grand Slam la Australian Open jucând într-un echipament no-name, comandat din China, a stârnit interesul presei din întreaga lume.
Cotidianul britanic The Guardian a scris, într-un material dedicat turneului feminin de simplu din cadrul Australian Open, că Simona Halep a fost implicată în cele mai frumoase partide ale competiţiei şi că şi-a câştigat o nouă „legiune” de admiratori în urma evoluţiilor ei, dar a observat și faptul că numărul 1 mondial nu avea un sponsor tehnic.
„Halep a părut o «nefavorită», îmbrăcată memorabil pe durata turneului în aceeaşi rochie roşie pe care a ales-o online, făcută de o croitoreasă în China. Este ridicol să gândeşti că numărul 1 poate fi nesponsorizat pe durata unui grand slam şi că acea corporaţie ar alege să se despartă de ea la două luni după ce a atins performanţa”, a scris publicația britanică.
„Liderul mondial Simona Halep nu are un sponsor pentru îmbrăcăminte la Australian Open, o oportunitate ratată pentru cineva, având în vedere că românca a petrecut trei ore şi 44 de minute pe teren astăzi, la meciul său din turul trei”, a notat și The Telegraph.