PSG ar fi creat „o armată de troli” pentru a discredita personalități și chiar jucători ai echipei. Printre ținte se numără și Mbappé

Data actualizării: Data publicării:
kylian mbappe psg
Kylian Mbappe. Foto: Profimedia Images

Clubul de fotbal Paris Saint-Germain a însărcinat între 2018 şi 2020 o agenţie de comunicare să creeze conturi de Twitter false pentru a desfăşura campanii împotriva unor unor personalități, jurnaliști și chiar jucători ai echipei, a dezvăluit miercuri site-ul Mediapart, citat de AFP.

Potrivit Mediapart, care publică un raport al companiei Digital Big Brother (DBB), înregistrată la Barcelona şi controlată de omul de afaceri franco-tunisian Lotfi Bel Had, această agenţie a folosit "o armată de troli" în serviciul clubului deţinut de Qatar, pentru a discredita personalităţi, jurnalişti şi chiar jucători ai echipei.

Potrivit raportului, printre ţintele privilegiate s-au aflat "presa considerată ostilă lui PSG, ca Mediapart şi L'Equipe, suporterul pălmuit de Neymar (după înfrângerea lui PSG în finala Cupei Franţei din 2019 - n. r.), fata care l-a acuzat pe starul brazilian de viol, dar şi personalităţi din cadrul clubului, ca jucătorul Adrien Rabiot şi fostul director sportiv Antero Henrique".

Mediapart a indicat că şi starul parizian Kylian Mbappé a fost "atins uşor".

Potrivit raportului DBB consultat de Mediapart, care face bilanţul activităţii sale desfăşurate pentru PSG în sezonul 2018/2019, armata digitală în serviciul clubului din capitală "era supervizată de departamentul de comunicare al PSG, condus la acea vreme de Jean-Martial Ribes". Acesta din urmă a părăsit clubul în luna mai 2022 trecută pentru departamentul de comunicare al unei filiale a firmei LVMH.

Strategia se învârtea în jurul unui cont de "referinţă", Paname Squad, care se prezintă pe Twitter ca un "colectiv de pasionaţi de Paris Saint-Germain'.

Contactat de AFP, PSG a dezminţit "ferm afirmaţiile Mediapart".

"PSG este un brand internaţional care lucrează constant cu agenţii de social media din întreaga lume pentru a promova şi celebra realizările clubului, ale companiilor şi partenerilor săi, ca toate companiile. Clubul nu a contractat niciodată o agenţie pentru a face rău cuiva", a adăugat PSG, potrivit AFP, citată de Agerpres.

Editor : I.C

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Greșeala pe care mulți șoferi o fac la pornirea mașinii pe frig. Titi Aur: „Aceasta este cea mai dăunătoare...
Digi FM
Fiica de 17 ani a cântărețului moldovean Igor Cuciuc a murit după balul de absolvire. Artistul, acuzații...
Pro FM
Iubita lui CRBL, reacție dură după ce a fost criticată pentru relația pe care o are cu artistul: „Își dau cu...
Film Now
TRAILER "Waltzing with Brando", în care Billy Zane devine copia la indigo a lui Marlon Brando. Viața privată...
Adevarul
De ce tinerii din Generația Z evită să folosească toaleta de la serviciu
Newsweek
Cum poți să primești jumătate de pensie în plus? A fost aprobată o lege care oferă acest drept
Digi FM
Ce face acum Adrian Țuțu, primul câștigător "Românii au talent", la 13 ani de când lua premiul de 120.000 de...
Italy: Swine fever in Italy, Parma ham at risk. Exports blocked
O tradiție de sute de ani și un produs gastronomic simbol al Italiei, lovite de pesta porcină. Riscul de a...
Digi Animal World
Reacția unei femei când soțul ei a venit acasă cu un câine, în ciuda entuziasmului copiilor: „A spus că e...
Film Now
TRAILER. Ralph Fiennes, de nerecunoscut în „The Return”. Actorul, alături de Juliette Binoche, la 28 de ani...
UTV
Anca Dinicu a devenit mamica! Actrita a dezvaluit numele bebelusului