Prinţul moştenitor al Arabiei Saudite e interesat de una dintre cele mai faimoase echipe din Anglia

Prinţul moştenitor al Arabiei Saudite, Mohammad bin Salman Al Saud, este pregătit să devină acţionar la clubul de fotbal Manchester United, informează MEDIAFAX.
Tratativele dintre cele două părţi nu sunt noi. În 2018, prinţul a dorit să încheie tranzacţia, dar totul a picat după ce jurnalistul Washington Post, Jamal Khashoggi, a fost ucis. Jurnalistul era un aprig contestatar al regimului din Arabia Saudită.
Totuşi, acum Mohammad bin Salman Al Saud este pregătit să facă o nouă ofertă, după ce în trecut a propus 4.5 miliarde de euro. Prinţul va încerca o altă strategie pentru a pune mâna pe „diavolii roşii”.
Conform The Sun, Kevin Glazer, unul dintre acţionari, e pregătit să-i cedeze lui Mohammad bin Salman Al Saud 13% dintre acţiunile de la club, procentul fiind evaluat la 313 milioane de euro.
În schimb, Mohammad bin Salman Al Saud are în faţă un nou impediment, întrucât şi ceilalţi membri Glazer (n.r. – Bryan, Edward, Darcie, Avram şi Joel) trebuie convinşi.
Familia Glazer a cumpărat Manchester United în urmă cu 14 ani pentru 790 de milioane de lire, iar acum clubul e evaluat la peste 3.5 miliarde de euro. Finanţatorii mai au în proprietate şi echipa din NFL, Tampa Bay Buccaneers.
Cuvântul în privinţa tranzacţiei a fost luat şi de vicepreşedintele lui Manchester United, Ed Woodward, care a dezminţit informaţia: „Din câte ştiu, nu au fost discuţii despre vânzarea clubului sau ceva asemănător. Noi ne facem planuri pe termen lung. Suntem puternici din punct de vedere financiar”, a declarat oficialul pentru The Sun.
Editor web: Vlad Mironescu
Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.