Simona Halep s-a vaccinat, miercuri, împotriva COVID-19, la Institutul „Cantacuzino". În imaginile surprinse în interiorul centrului, Simona Halep pare emoționată.
În momentul în care ese pregătită pentru administrarea dozei, asistenta îi spune să stea relaxată, iar Simona spune: „Cât se poate (de relaxată - n.n.)”.
După ce a fost vaccinată, Simona a spus râzând: „Nu am simțit nimic”.
La ieșirea din centrul de vaccinare, Simona Halep a făcut declarații și a spus că speră ca tot mai multe persoane să se imunizeze împotriva noului coronavirus.
„Sunt bine, am avut un pic de emoţie. Îmi doream (să mă vaccinez - n.r.), dar, bineînţeles, că tot timpul am emoţii când se întâmplă ceva. Am venit cu sufletul deschis şi sunt foarte bine acum. Am făcut vaccinul Pfizer. Consider că este spre binele tuturor acest vaccin şi, de aceea, am şi hotărât să îl fac pentru că este bine pentru noi, pentru sănătate şi sper cât mai mulţi oameni să se vaccineze. Am primit flori. Mă bucur tare mult că am venit aici şi s-au ocupat foarte bine de mine şi le mulţumesc foarte mult”, a spus Simona Halep.
0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Ea a adăugat că administrarea vaccinului o face să se simtă mai în siguranţă. „Trebuie să fac şi rapelul. Mă linişteşte acest lucru că sunt mai în siguranţă după acest vaccin, dar, în continuare, o să am grijă şi o să încerc să mă protejez cât se poate de mult”, a menţionat Simona Halep.
„Sunt bine acum, nu am nimic, nu sunt reacţii adverse, sper să nu am niciodată”, a răspuns numărul trei mondial, întrebată dacă îi este frică de reacţiile adverse care pot apărea după vaccinare.
Simona Halep a avut Covid-19
Pe 31 octombrie, Simona Halep anunţa că a fost testată pozitiv la noul coronavirus. În data de 9 noiembrie, dubla campioană de mare Şlem preciza, pe Twitter, că este sută la sută recuperată după infecţie.
Halep a participat la primul turneu de Mare Şlem al anului, luna aceasta, la Australian Open, unde s-a oprit în sferturile de finală. Simona Halep a anunţat săptămâna aceasta că nu va participa la turneul de la Doha, programat în perioada 1-6 martie, dar va evolua la Dubai (7-13 martie), unde este campioana en titre.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.