(P) PENNY lansează SuporteRO, prima și singura marcă proprie dedicată suporterilor

Data actualizării: Data publicării:
main_KV_Florin Nita
  • SuporteRO va cuprinde 70 de produse marcă proprie până la finalul anului 2021
  • Noua platformă de comunicare „Fotbalul ne unește” are în centru o poveste despre puterea fotbalului spusă de Cabral

PENNY România continuă angajamentul față de fotbalul românesc și lansează SuporteRO – prima marcă proprie realizată în parteneriat cu Federația Română de Fotbal (FRF). Lansarea noului brand și a platformei de comunicare „Fotbalul ne unește”, ce îl are în prim-plan pe Cabral, marchează șase ani de continuitate și dedicare față de cel mai iubit sport din România, fotbalul.

0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Scurtături Tastatură
Shortcuts Open/Close/ or ?
Redare/PauzăSpațiu
Mărește Volumul
Micșorează Volumul
Caută înainte
Caută înapoi
Subtitrare Pornită/Oprităc
Ecran complet/Ieși din modul Ecran completf
Suprimare Sunet/Activare Sunetm
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Caută %0-9
00:00
00:00
00:00
 

Daniel Gross, CEO PENNY România:Fotbalul ne unește, iar acest lucru se poate observa din modul în care am crescut cu fiecare etapă a parteneriatului nostru cu FRF. Trezește emoții, ne aduce mai aproape și ne învață ce înseamnă perseverența în echipă. Ne-am luat un angajament acum șase ani și ne-am propus să ne implicăm din ce în ce mai mult în fotbalul românesc, iar lansarea unei mărci private dezvoltate 100% în România, de echipele noastre și ale Federației, reprezintă un moment istoric nu numai pentru PENNY și FRF ci, mai ales, pentru fanii fotbalului din toată țara.

Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal, a completat: „Este o zi foarte importantă pentru noi și ne bucurăm că avem alături un partener de încredere, care ne susține în tot ceea ce facem. Prin acest parteneriat scriem istorie în zona de strategie comercială a fotbalului românesc, contribuind la o fundație sustenabilă. SuporteRO este primul brand pe care ne punem amprenta și suntem mândri că am reușit să facem acest lucru alături de PENNY România.”

SuporteRO se adresează susținătorilor fotbalului românesc și jucătorilor de fotbal de toate vârstele. Sortimentul oferă în acest moment băuturi nealcoolice (ape cu vitamine, băuturi izotonice, băutură energizantă) și o mare varietate de snackuri (migdale, alune, caju, fistic, arahide în diverse tipuri de crustă etc.), care se vor găsi în toate magazinele PENNY din țară. Oferta dedicată iubitorilor de fotbal este îmbogățită cu șapte specialități din carne proaspătă pentru grătar și două marinade, produse dezvoltate sub marca proprie Meșterul Măcelar, dedicată sezonului de grătar.

Design-ul modern al ambalajului are ca puncte centrale diverse profiluri de suporteri și stadionul de fotbal, ce comunică energia și determinarea în susținerea Echipei Naționale de Fotbal a României în orice moment.

SuporteRO va cuprinde 70 de produse pănă la finalul anului și va acoperi diverse alte categorii: accesorii pentru fani, produse pentru petreceri în aer liber, echipamente sportive, etc.

galerie_Daniel Gross-CEO PENNY_Marek Dolezal-COO PENNY
galerie_Daniel Gross-CEO PENNY_Marek Dolezal-COO PENNY

Marek Dolezal, COO PENNY România, a declarat:Clienții noștri sunt prioritatea noastră, prin urmare, ne dorim să fim aproape de ei în toate aspectele vieții lor, să ne bucurăm de meciuri cu ei, să ne sprijinim jucătorii de fotbal preferați împreună și să ne simțim parte din aceeași echipă. Marca privată SuporteRO este dedicată tuturor suporterilor români, iar acesta este doar începutul. Vom continua să îmbogățim această gamă de produse și să ne implicăm din ce în ce mai mult în dezvoltarea fotbalului în România. ”

Campania de imagine care însoțește lansarea brandului și marchează acest moment îl surprinde pe Cabral în copilărie și ilustrează cum fotbalul și pasiunea pentru acest sport nu ține cont de diferențe, pentru că fotbalul ne unește și ne aduce mai aproape cu fiecare meci.

Noul spot poate fi urmărit și aici.

Produsele la ofertă se regăsesc aici.

PENNY și Federația Română de Fotbal au încheiat acest nou contract de sponsorizare la începutul anului, contract ce durează până la finalul lui 2024 cel puțin. Acesta este cel mai important parteneriat din istoria FRF, deoarece este pentru prima oară când ambele reprezentative, seniori și U21, au un sponsor principal.

Despre PENNY

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 283 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.300 de angajați.

Contact presă: presa@penny.ro

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Secretul ciudat al lui Iohannis, dezvăluit de prieteni! Motivul pentru care nu mai iese din casă, ce face...
Digi FM
Cu ce se ocupă Petre Roman după ce a renunțat la cariera politică: „Aceasta e satisfacția mea cea mai mare...
Pro FM
Debodează de senzualitate și arată acest lucru. Karmen, irezistibilă în ținute ce-i subliniază decolteul...
Film Now
Acum un an, Owen Cooper era un băiat normal și juca fotbal în parc, azi e la Hollywood. Ce spun vecinii...
Adevarul
Transformarea dramatică a unui soldat ucrainean, care a pierdut 40 de kilograme în aproape trei ani de...
Newsweek
Care pensionari nu iau 400 lei ajutor la pensie în aprilie și nici bani pe cardul de alimente? De ce
Digi FM
Shiloh, fiica actorilor Angelina Jolie și Brad Pitt, imagini virale. Fanii sunt convinși că adolescenta calcă...
Digi World
De cât somn avem cu adevărat nevoie? Cercetătorii dezvăluie ce se întâmplă cu creierul atunci când nu dormim...
Digi Animal World
Această femeie a coborât un munte, cărându-și câinele de 49 de kilograme în spate. Imaginile cu animalul...
Film Now
Chet, fiul lui Tom Hanks, dezvăluie numele actriței care i-a oferit „cel mai bun moment” din viața lui. Este...
UTV
Chef Matteo Grandi a slăbit 90 de kilograme în 8 luni. La ce alimente a renunțat din dieta sa