Simona Halep a confirmat încheierea unui contract cu producătorul de echipament Nike, printr-un mesaj pe Instagram."Just do it (n.r. - fă-o pur şi simplu) - I just did it (n.r. - tocmai am făcut-o)", a scris Halep, referindu-se la sloganul companiei americane "just do it", relatează News.ro.
Foto: Instagram/Simona Halep
Simona Halep, locul 2 WTA, fără sponsor tehnic, s-a antrenat, vineri, la Sala Polivalentă din Cluj-Napoca, într-un tricou Nike, alimentând speculaţiile din ultima perioadă, potrivit cărora va semna sau a semnat un contract cu producătorul american de echipament sportiv, care îi mai "îmbracă", printre alţii, pe Roger Federer, Rafael Nadal, Serena Williams şi Maria Şarapova.
Halep va primi cu peste 800.000 de dolari mai mult faţă de cât încasa de la Adidas, relatează Digisport. În consecinţă, suma reală pentru care Simona va semna cu celebrul brand american va fi de aproximativ două milioane de dolari. Iniţial, El Pais notase că Halep va primi doar 1,3 milioane anual, motiv pentru mulţi să se întrebe de ce a mai renunţat la Adidas.
Cea mai bună jucătoare română nu a fost în lotul pentru meciurile cu sportivele canadiene, fiind nerefăcută după accidentările suferite la Australian Open. Simona Halep a apărut cu îmbrăcăminte înscripţionată cu logoul producătorului american la mai multe evenimente la care a participat la Cluj-Napoca, săptămâna trecută.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Simona Halep s-a despărţit la sfârşitul anului trecut de Adidas, cu care colabora din 2014 şi de la care primea un milion de euro pe an. Potrivit presei, ajunsă pe primul loc în ierarhia WTA, Halep a cerut renegocierea contractului, însă firma germană a refuzat.
De la începutul acestui an, Halep a purtat la competiţii o rochie roşie comandată de pe un site din China, inclusiv la Australia Open, unde a ajuns în finală. Înaintea turneului de la Melbourne, sportiva a anunţat că nu se grăbeşte în privinţa partenerului tehnic.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 142 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.