La doar 16 ani, o americancă de pe locul 149 WTA a oferit cea mai mare surpriză de la turneul Indian Wells, după ce a eliminat-o pe Petra Kvitova, una dintre favorite. Amanda Anisimova este în optimi și nu a pierdut niciun set la turneul Indian Wells, devenind astfel cea mai tânără jucătoare care ajunge până în turul al patrulea al turneului din 2005 și până azi.
Foto: Guliver/Getty Images
„Sunt încă în stare de șoc. Este cea mai bună jucătoare pe care am întâlnit-o până acum și este cel mai mare teren pe care am jucat vreodată. Așa că am simțit presiunea din plin, dar m-am bucurat de joc și am reușit să joc cel mai bine. A fost o zi bună”, a spus Amanda Anisimova, după meciul contra Kvitovei.
Aflată pe locul 149 WTA, Anisimova s-a născut în New Jersey, SUA, și a crescut în Florida. Ea a devenit cea mai tânără jucătoare care participă la French Open din 2005 și până acum, iar câteva luni mai târziu a câștigat trofeul de la US Open, la junioare, după ce a cedat doar 2 game-uri în finală.
De atunci, Anisimova a acumulat victorii împotriva mai multor jucătore bine clasate în topul WTA, printre care Nicole Gibbs, Naomi Broady sau Hsieh Su-Wei. În primul tur de la Indian Wells, Anisimova a eliminat-o pe Pauline Parmentier (numărul 94 WTA), apoi a învins-o pe Anastasia Pavlyuchenkova, numărul 23 WTA, în două seturi: 6-4, 6-1.
Însă cea mai mare victorie a carierei a obținut-o în turul 3, în meciul cu Petra Kvitova, numărul 9 WTA, și câștigătoarea a două trofee de Grand Slam, la Wimbledon, în 2011 și 2015. Amanda Anisimova s-a impus tot în două seturi, 6-2, 6-4, și nu a pierdut niciun set în meciurile disputate până acum la Indian Wells. În optimi, ea o va întâlni pe Karolina Pliskova, numărul 5 WTA.
„Mă uitam în jur în timp ce îmi făceam încălzirea și mă vedeam pe ecranele mari, nu sunt obișnuită cu lucrul acesta. A fost prima dată. Dar am încercat să rămân concentrată. Am avut emoții, pentru că era o mulțime mare în tribune, o scenă mare, teren mare”, a declarat sportiva.
Întrebată care este atuul ei în tenis, Anisimova a spus că serviciul ei este cel mai mare avantaj al ei: „Mulți oameni îmi spun că plasez mingea foarte bine. Simt că nu am zile proaste cu serviciul. În rest, nu am o lovitură preferată. Cred că toate sunt cam la fel”.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.