Clubul Pescara va folosi sezonul următor un model de tricou desenat de un copil de șase ani, după ce un concurs pentru copii s-a transformat într-un proiect real, informează BBC.
Formația italiană a organizat un concurs în care și-a încurajat fanii tineri să trimită modele de tricou. Sloganul concursului a fost "Dați o lovitură COVID-19".
Luigi D'Agostino, în vârstă de 6 ani, a câștigat concursul după ce modelul său a fost votat de cei mai mulți oameni. Deși competiția a pornit ca un joc pentru copii, rolul ei fiind de a face mai ușor de suportat perioada de izolare, popularitatea câștigată pe rețelele de socializare au transformat-o într-un proiect real de rebranding. Astfel, jucătorii clubului din Serie B vor purta pe tricouri sezonul viitor modelul desenat de Luigi D'Agostino.
Clubul Pescara (denumirea completă Pescara Calcio 1936) a petrecut șapte sezoane în prima ligă italiană în întreaga sa istorie. Mascota sa este un delfin, pentru că orașul care găzduiește echipa este o stațiune de la Marea Adriatică faimoasă pentru plajele sale.
Furnizorul de echipamente sportive Erreà va face tricourile și l-a invitat pe Luigi D'Agostino la sediul său din Parma pentru a vedea noul echipament al formației Pescara ieșind de pe linia de producție.