Compania americană de echipament sportiv Nike a făcut o ofertă de 120 milioane euro pe sezon clubului spaniol de fotbal Real Madrid, pentru ca această grupare să pună capăt colaborării cu actualul său sponsor tehnic, Adidas, anunță presa spaniolă, citată de Agerpres.
Directorul publicației OK Diario, Eduardo Inda, a precizat că Nike vrea să profite de faptul că oficialii lui Real au fost extrem de deranjați de faptul că Adidas a semnat un contract în valoare de 96 milioane euro cu clubul englez Manchester United, în timp ce madrilenii primesc de la producătorul german doar 75 milioane euro pe an.
Cei de la Real Madrid „consideră că sunt campionii Europei, în timp ce United nu a câștigat nimic. Acest lucru i-a făcut pe cei de la Nike să-și dorească să intre la Real Madrid, oferindu-le 120 milioane euro pe sezon”, a declarat Inda pentru programul „El Chiringuito”.
Relația dintre Adidas și Real Madrid a început în 1998, când clubul spaniol a renunțat la Kelme pentru a semna cu marca germană. În același an, rivala FC Barcelona a semnat cu Nike, începând astfel o rivalitate nu doar pe plan sportiv, ci și comercial, între cele două grupări, care durează și astăzi.