Timişoreana intenţionează să nu prelungească acordul de sponsorizare cu FRF - surse

Data publicării:
timisoreana mediafax

 

(FOTO Mediafax)

Conform surselor menţionate, compania Ursus Breweries, reprezentanta în România al producătorului de bere SABMiller, care deţine marca Timişoreana, intenţionează să păstreze contractul de sponsorizare al echipei naţionale doar până la sfârşitul acestui an.

Reprezentanta companiei sud-africane va continua însă colaborarea cu Federaţia Română de Fotbal în ceea ce priveşte parteneriatul pentru Cupa României Timişoreana, în valoare de 300.000 de euro anual.

Contactat de Mediafax, Nicolae Nemeş, Sponsorship Manager al Ursus Breweries, nu a confirmat, dar nici nu a infirmat această intenţie, precizând că atunci când compania va lua o decizie definitivă în acest sens va face anunţul public. "Nu pot să confirm absolut nimic, când va fi cazul vom anunţa în mod oficial. Nu avem niciun comunicat de făcut. În momentul în care lucrurile vor fi aşezate sută la sută, din totate punctele de vedere, atunci vom anunţa şi ce se va întâmpla cu parteneriatul cu echipa naţională şi cu cel referitor la Cupa României. Până atunci sunt doar discuţii, mai spun ei, mai spune x sau y. Până nu se anunţă un lucru oficial nu putem comunica absolut nimic. Când lucrurile se aşează, vom anunţa, nu e niciun secret. Dar lucrurile trebuie aşezate, la noi, bugete şi toate celelalte, cu federaţia... Până nu sunt aşezate lucrurile nu va face nimeni niciun comentariu din partea noastră", a spus el.

Federaţia Română de Fotbal, prin directorul departamentului de comunicare, Gabriel Berceanu, consideră Timişoreana în continuare un partener de tradiţie: "Nu avem cunoştinţă de o asemenea intenţie. Pentru FRF, Timişoreana e un partener de tradiţie, pe care îl respectăm".

Federaţia Română de Fotbal a semnat la începutul anului 2009 "cel mai mare contract de sponsorizare", conform declaraţiilor oficiale, cu compania Ursus Breweries, pe o perioadă de patru ani, în valoare de 1,5 milioane de euro anual.

Însă la finalul anului 2011, fostul preşedinte al FRF, Mircea Sandu, anunţa că Ursus a reziliat unilateral contractul de sponsorizare a echipei naţionale.

Un an mai târziu, aceeaşi companie, Ursus Breweries, a încheiat alte două contracte cu FRF pe o perioadă de trei ani, unul de aproximativ 600.000 de euro anual, de sponsorizare a echipei naţionale, şi altul de publicitate în cadrul competiţiei Cupa României, în valoare de 300.000 de euro anual, ambele prin marca Timişoreana.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
S-a născut în închisoare, iar acum doctorii i-au mai dat o lună de trăit. Băiatul suferă de...
Digi FM
Mircea Bravo, adevărul despre câți bani câștigă din Youtube și Facebook
Pro FM
Managerul lui John Legend rupe tăcerea. Experiența „terifiantă” pe care a avut-o la una dintre petrecerile...
Film Now
Semnele timpurii de demență date de Bruce Willis nu au fost luate în seamă: "Nici într-un milion de ani nu...
Adevarul
Scapă de colesterol cu patru alimente și secretul celor 150 de minute
Newsweek
Cine a luat 60 lei în plus la pensie și în octombrie? De ce alți 2000000 pensionari nu au luat nimic
Digi FM
Reacția cântăreței Irina Rimes după ce mai mulți influenceri au luat bani ca să-l promoveze pe rivalul Maiei...
Digi World
O asistentă a dezvăluit cele mai comune regrete pe care le aveau pacienții aflați pe patul de moarte
Digi Animal World
Imagini virale cu un pelican care încearcă să mănânce un pui de Capibara: „Se uită la el de parcă nu ar fi...
Film Now
“Acum ar fi scandalos”. Ce i-a cerut managerul lui Reese Witherspoon să facă pentru a primi rolul din “Blonda...
UTV
Bradley Cooper si Irina Shayk au sarbatorit Halloweenul alaturi de fiica lor in varsta de 7 ani