Venirea atacantului de 28 de ani este și o lovitură de marketing pentru „Diavolii Roșii”, care speră să scoată din vânzarea de tricouri o mare parte din suma pe care o vor plăti sub formă de salariu jucătorului.
Cu toate acestea, primele mișcări ale departamentului de marketing ale lui Manchester United au fost un fiasco. Asta pentru că cei însărcinați cu imprimarea de tricouri cu numele columbianului din atacul echipei au reușit s-o dea în bară, deși aveau doar șase litere de transcris. Astfel, primul set de tricouri vândute de magazinul oficial al lui Manchester United este inscripționat cu numele „Flacao”, în loc de Falcao, având două litere inversate, scrie digisport.ro.
Un suporter care și-a comandat un astfel de tricou a observat eroarea și a publicat fotografia tricoului pe internet, alături de factura primită, pe care se vede clar numele United Direct, al companiei de marketing a clubului de pe Old Trafford. Întâmplător, suporterul este și jurnalist la postul TV ESPN, astfel că „pățania” a ajuns la știri. Dale Johnson s-a amuzat pe seama incidentului, glumind în articolul său: „Totuși, erau doar șase litere. Cum ați putut s-o dați în bară?”