TikTok începe să copieze Facebook și anunță introducerea unei noi funcții

Data publicării:
telefon cu tiktok
Foto: Guliver/GettyImages

TikTok a introdus recent TikTok stories, o funcţie care le permite utilizatorilor să posteze conţinut ce dispare în termen de 24 de ore, relatează Business Insider. Compania a confirmat noua caracteristică, asemănătoare celei prezente pe Facebook și Instagram, după ce un utilizator al Twitter a postat online o serie de capturi de ecran. De altfel, firma susţine că „experimentează pentru a le oferi utilizatorilor noi modalităţi prin care să îşi aducă la viaţă ideile în cadrul comunităţii TikTok”.

Mişcarea marchează încă un exemplu conform căruia cele mai populare platforme din industria tech nu încetează să adopte ideile de succes ale rivalilor, chiar dacă Facebook, Google şi alţi giganţi din Silicon Valley au tras semnale de alarmă cu privire la comportamentul anticompetitiv al altor companii, scrie Mediafax.

Platforma Instagram a lansat Stories în 2016 şi a fost comparată imediat cu Snapchat, care oferea de câţiva ani funcţia de 24 de ore. Instagram Stories a devenit unul dintre cele mai active instrumente ale platformei, cu peste 500 de milioane de utilizatori zilnici activi.

Însă între timp a apărut în scenă un nou jucător major, în contextul în care videoclipurile scurte şi algoritmul din cadrul TikTok au câştigat devotamentul a sute de milioane de oameni din toată lumea.

Facebook şi-a luat rapid notiţe şi a debutat în august 2020 o funcţie identică pe Instagram, aplicaţie deţinută de grupului lui Mark Zuckerberg.

Instagram Reels a reprezentat planul companiei de a concura cu aplicaţia chineză, produsă de ByteDance. Iar acum se pare că TikTok Stories plănuieşte să se lupte de la egal la egal cu Instagram.

După cum a spus şi CEO-ul Facebook Mark Zuckerberg, există „un număr finit de mecanici pentru social media ce pot fi inventate” şi, „odată ce vei câştiga într-un anumit domeniu, va fi extrem de dificil să fii depăşit dacă rivalii nu vor veni cu ceva diferit”.

Zuckerberg a lansat comentariile într-o serie de e-mail-uri din 2012, în care explica faptul că Instagram reprezintă o ameninţare care ar putea răni businessurile deţinute de Facebook.

În acelaşi an, Facebook a cumpărat Instagram pentru un miliard de dolari, achiziţionând ulterior WhatsApp pentru 19 miliarde de dolari.

Editor : A.P.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Liviu Dragnea, “trădarea” supremă față de PSD: “Presă plătită îl apără pe Ciolacu în cazul Nordis!”
Digi FM
Motivul pentru care Fuego nu s-a căsătorit până la 48 de ani: “Când ajungem în camera noastră, suntem niște...
Pro FM
Cheryl Cole, solista care l-a făcut tată pe Liam Payne, îndurerată la înmormântarea cântărețului. Mesajul din...
Film Now
Selena Gomez dezvăluie cel mai bun sfat pe care l-a primit de la o femeie: „Chiar funcționează!”
Adevarul
Elena Lasconi, fotografii cu fiica ei, înainte de alegeri. „Avem multe de învățat de la copiii noștri”
Newsweek
HAOS la Poșta Română: Peste 2.000.000 de pensii, în pericol să nu fie livrate. Guvernul intervine
Digi FM
Denis Drăguș, împăcare neașteptată cu familia sa, cu care nu mai vorbise de cinci ani. Tatăl atacantului: „Am...
shoturi alcool
Cinci turiști au murit în Laos, după ce băut „shot-uri” primite gratuit. Avertisment printre călători, în...
Digi Animal World
Un bărbat s-a deghizat în crocodil și a încercat să-i atragă atenția unui aligator adevărat. Imaginile sunt...
Film Now
Joaquin Phoenix, gesturi atente și priviri pline de iubire pentru soția lui, Rooney Mara. Discreți și...
UTV
One Direction, reuniti pentru a-l conduce pe ultimul drum pe Liam Payne. Imagini emotionante de la...