Veniturile din afişările de reclame au coborât cu 7% în primele trei luni ale anului, la 381 de milioane de dolari, în timp ce veniturile generate de publicitatea din căutarea pe internet au scăzut cu 3%, la puţin peste 430 de milioane de dolari.
Cota Yahoo pe piaţa afişării de reclame din SUA va scădea în acest an de la 5,5% la finalul lui 2014 la 4,6%, potrivit firmei de cercetare eMarketer.
De asemenea, analiştii anticipează că Twitter va depăşi Yahoo în acest an şi va deveni al treilea mare vânzător de publicitate online din SUA, în spatele Google şi Facebook.
De la preluarea conducerii de către Marissa Mayer, compania americană s-a concentrat pe crearea unor noi tehnologii de căutare pe internet şi şi-a propus să controleze până la 49% dintre căutările făcute pe desktop-uri, datorită unui parteneriat încheiat cu Microsoft.
Bila albă e că volumul căutărilor efectuate pe Yahoo a urcat în primul trimestru la cel mai înalt nivel din ultimii cinci ani, graţie unui parteneriat încheiat de compania americană cu Mozilla, dar acest lucru încă nu s-a transformat în câştiguri financiare.