Autoritatea de concurenţă a alocat mai multe resurse pentru a monitoriza comerţul online, însă trebuie să se înţeleagă faptul că autorităţile statului nu sunt un bau-bau care vin să dea neapărat sancţiuni pe această piaţă, a declarat, joi, Sorin Lungu, directorul Direcţiei Bunuri de Consum din cadrul Consiliului Concurenţei.
"Autoritatea de concurenţă din România nu este specializată aparent pe domeniul online, dar, de fapt, în practică, suntem specializaţi în toate domeniile. Pentru noi nu s-a schimbat foarte mult situaţia în ceea ce priveşte online-ul. Ne uităm de ani bun pe acest domeniu. Singurul lucru care s-a schimbat a fost, într-adevăr, faptul că am intensificat eforturile şi am alocat mai multe resurse în sprijinul intervenţiilor pe acest domeniu. Asta a venit şi ca urmare a creşterii numărului de sesizări din piaţă, plângeri care vizau acest domeniu.
Totuşi, trebuie să se înţeleagă faptul că autorităţile statului nu sunt un bau-bau care vine să dea neapărat sancţiuni pe această piaţă.
Până la urmă, noi suntem aici ca să educăm consumatorul şi agenţii economici listaţi pe aceste platforme online", a spus Lungu, la prima ediţie a evenimentului Ziua Naţională a Comerţului Electronic, scrie Agerpres.
Editor : Georgiana Marina