Instagram testează reclamele care forțează utilizatorul să le urmărească. În prezent, platforma de socializare permite utilizatorilor să deruleze pe lângă reclamele care apar în fluxul principal de imagini și videoclipuri, precum și în fluxurile Stories și Reels, scrie BBC.
Dar acum testează o funcție numită „ad break”, pe care utilizatorii spun că nu o pot evita ca de obicei. Imaginile publicate online arată un cronometru, care numără până la zero înainte ca funcționalitatea normală să poată fi reluată.
„Uneori s-ar putea să fiți nevoiți să urmăriți o reclamă înainte de a putea continua să navigați”, transmite platforma deținută de Meta celor care dau clic pentru mai multe informații.
Instagram a confirmat pentru BBC că un test este în curs de desfășurare.
„Întotdeauna testăm formate care pot aduce valoare pentru clienții din publicitate”, au transmis reprezentanții platformei, adăugând că va furniza actualizări suplimentare dacă testul va duce la schimbări permanente de format.
Într-o declarație ulterioară, Meta a transmis că „experimentează mereu noi produse și soluții publicitare, în conformitate cu evoluția tendințelor consumatorilor și a nevoilor de afaceri”.
Editor : A.P.