Cu ajutorul celor de la Luxottica, Google încearcă să își facă ochelarii mai ușor de digerat pentru consumatorul de rând. Nu există o dată până la care ochelari Ray-Ban sau Oakley vor avea încorporată tehnologia Glass, dar potrivit unor surse este posibil ca până la finalul anului să apară măcar un prototip.
În urma semnării acordului cu italienii de la Luxottica, Glass va avea nu doar un design mai atractiv dar se va bucura și de un acces mai mare la potențialii clienți.
Prin mărcile deținute, Luxottica este lider pe piața de profil și poate distribui ochelarii cu tehnologia Glass în peste 5.000 de magazine numai în Statele Unite.
Acest acord vine după o altă înțelegere făcută de Google cu un mare producător american de lentile cu dioptrii pentru a face ochelari de vedere cu tehnologia Glass.
E un pas mare pentru Google, care vrea să convinga publicul să adopte un dispozitiv care nu a fost primit cu brațele deschise, în încercarea de a transforma Glass într-un produs acceptat la scară largă.
Consumatorii sunt reticenți și apar tot mai multe reacții negative: criticii atacă dur designul desprins din filmele SF și mulți se tem că abilitatea de a filma și poza lucrurile văzute de utilizator deschide o poartă către tot mai multe intruziuni în viața privată.
Cu toate aceste reacții negative, Google merge înainte cu produsul și vrea să-l popularizeze. Rezultatul final va arăta dacă a fost vorba de atitudine vizionara sau doar încăpățânare prost direcționată.