Reprezentanţii reţelei arată că grupurile de vânzare-cumpărare de pe Facebook sunt deja vizitate de mai bine de 450 de milioane de oameni pe lună. Aceştia vor putea acum să facă schimburile mai uşor, prin intermediul unei iconiţe din aplicaţia Facebook Messenger.
Momentan, serviciul este disponibil doar în Statele Unite, Australia, Noua Zeelandă şi Marea Britanie, însă va fi extins dacă se dovedeşte un succes.
Facebook spune că Marketplace nu e gândit să-i producă venituri suplimentare, însă analiştii sunt de părere că nu e exclus ca în timp vânzătorii să fie încurajaţi să cumpere spaţii de reclamă.
În paralel, reţeaua de socializare a lansat şi Facebook Messenger Lite, o versiune a aplicaţiei de mesagerie concepută pentru utilizatorii care au conexiuni de Internet mai lente. Aplicaţia simplificată ar putea creşte baza de utilizatori Facebook pe pieţele unde traficul de date mobile e scump, puterea de cumpărare e redusă, iar utilizatorii au telefoane mai vechi.