Digi | RCS & RDS derulează o campanie de informare și prevenție privind securitatea cibernetică, în scopul sensibilizării și informării clienților rezidențiali și de business ai companiei.
Pe fondul creșterii diversității și frecvenței atacurilor cibernetice în România și în regiune, Digi | RCS & RDS a testat și va implementa o soluție de suplimentare a nivelurilor de protecție pe anumite porturi vulnerabile, care cresc expunerea rețelei la atacuri. Această soluție constă în aplicarea unor filtre la acele porturi care ar putea fi expuse la agresiuni informaționale.
Măsura propusă de Digi | RCS & RDS are un impact minim asupra accesului la internet și are drept scop asigurarea securității cibernetice în cazul unor amenințări și al unor posibile atacuri de amploare.
„Digi | RCS & RDS acordă o deosebită importanță siguranței clienților, atunci când navighează pe internet. Pentru că securitatea cibernetică ne privește pe toți, le propunem utilizatorilor și abonaților să ni se alăture în această campanie de prevenire a evenimentelor informatice neplăcute și să se informeze în legătură cu măsura propusă de noi. Precizăm că este o soluție utilizată pe scară largă de către furnizorii de comunicații electronice și care este doar un prim pas pentru o protecție mai bună, în privința riscurilor cibernetice”, a declarat Valentin Popoviciu, Vicepreședinte al Consiliului de Administrație al Digi | RCS & RDS.
Este important ca abonații să știe că au libertatea de a opta pentru eliminarea acestor niveluri de protecție prin intermediul contului Digi Care, dar odată eliminate aceste măsuri, cresc substanțial șansele de a expune atacurilor cibernetice atât propriile echipamente conectate la rețea, cât și pe ceilalți utilizatori ai rețelei. Detalii și informații suplimentare sunt disponibile pe www.digiromania.ro/asistenta/securitate.
Digi|RCS & RDS este liderul pieței de internet, pay-tv și servicii convergente, în România, cu operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia și figurează în top 3 operatori tradiționali de cablu în Europa. Compania deține aproape cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune, ajungând la o acoperire de circa 7 milioane de gospodării în România și Ungaria, la finalul anului.
Digi aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul serviciilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, în timp, într-un beneficiu pentru milioane de clienți, care au dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de cea mai bună calitate.