O școală de afaceri din Paris va începe să folosească de anul acesta inteligența artificială și recunoașterea facială pentru a determina dacă studenții sunt atenți la cursuri, informează The Verge.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Programul, denumit Nestor, va fi folosit în cadrul a două cursuri online care vor începe în septembrie și vor fi ținute de Paris School of Business. Compania care a creat programul l-a prezentat săptămâna trecută la un eveniment al Organizației Națiunilor Unite.
Marc Saucet, fondatorul LCA, compania care a dezvoltat Nestor, spune că programul va ajuta la creșterea performanțelor elevilor și profesorilor. Acesta folosește camerele calculatoarelor studenților pentru a analiza mișcarea ochilor și expresiile faciale pentru a determina cât sunt de atenți la prezentările video. Ulterior, pe baza informațiilor acumulate, formulează chestionare, în mod special din perioadele în care studenții nu au fost atenți. „Problema cursurilor online este că nu funcționează. Sperăm ca programul nostru să îmbunătățească rezultatele acestor cursuri”, a declarat Saucet. Nestor nu va stoca înregistrările video, declară fondatorul LCA - datele vor fi criptate si anonimizate, spune el.
În plus față de recunoașterea și analiza facială, software-ul poate integra calendarul elevilor pentru a sugera cel mai potrivit moment pentru a participa la curs și poate urmări comportamentul lor online pentru a identifica modele. În cazul în care un student petrece timpul vizionând clipuril video pe YouTube Nestor le-ar putea sugera să își petreacă acel timp studiind.
La început tehnologia va fi folosită doar pentru studenții care participă la cursurile online însă Saucet speră să dezvolte programul astfel încât să poată fi folosit și în clase și să poată trimite notificări în timp real.