Compania Facebook a prezentat un nou logo care va fi introdus în curând și are rolul să diferențieze compania-mamă de aplicațiile pe care le deține, informează CNN.
Noul logo, care include cuvântul Facebook cu litere mari și un font nou, alternează între verde, albastru și nuanțe de roșu, portocaliu și violet - culori care reprezintă celelalte branduri ale companiei. Albastru este pentru platforma socială Facebook, verde este pentru WhatsApp și roșu, portocaliu și violet pentru Instagram.
În următoarele săptămâni, noile logo-uri colorate vor apărea pe platformele deținute de Facebook, iar utilizatorii vor fi anunțați că acestea sunt oferite "de Facebook".
Prin această mișcare, compania Facebook încearcă să clarifice consumatorilor care sunt rețelele sociale sau aplicațiile care îi aparțin.
Un sondaj recent a dezvăluit că doar 29% dintre americani știu că Instagram și WhatsApp aparțin Facebook. "Utilizatorii ar trebui să știe cine face produsele pe care le folosesc", a anunțat compania IT, luni, într-o postare.
În luna iunie, compania a început să adauge cuvintele "oferit de Facebook" pe celelalte aplicații ale sale, iar pasul următor este implementarea noilor elemente grafice.
La începutul anului, Facebook a spus că intenționează să integreze platformele sale de mesagerie - WhatsApp, Instagram și Messenger, și să pună mai mult accent pe confidențialitate. Mesajele ar urma să fie criptate, iar utilizatorii ar putea să trimită mesaje către orice contact din agendă prin oricare dintre serviciile Facebook sau SMS.
În luna octombrie, procurorul general din New York a anunțat că procurorii generali din alte 47 de state americane investighează Facebook pentru practici anticoncurențiale. Toate statele implicate și-au manifestat îngrijorarea că "Facebook ar fi pus datele consumatorilor în pericol, reducând calitatea alegerilor acestora și crescând prețul reclamelor".
Editor web: Vlad Mironescu