În mai puţin de două săptămâni, oferta celor de la Renault va primi o binemeritată gură de oxigen, prin lansarea celei de-a treia generaţii a lui Twingo.
Automobilul cu destinaţie preponderent citadină va avea însă parte de schimbări masive şi numeroase faţă de versiunile sale anterioare. Cele mai importante sunt legate de schimbarea tracţiunii de pe puntea faţă pe cea din spate, lucru legat şi de mutarea motorului tot în partea posterioară a maşinii. Deocamdată nu se cunosc exact specificaţiile tehnice ale propulsorului pe care îl va avea Renault Twingo la prima sa întâlnire cu publicul, însă mai multe informaţii dau ca sigur faptul că va fi vorba de o unitate în trei cilindri.
Aşezarea acestuia în locul obişnuit pentru portbagaj va avea efecte benefice asupra razei de bracaj a maşinii. Mai pe româneşte, noul Twingo primeşte o manevrabilitate sporită. Are posibilitatea de a efectua întoarceri mai din scurt decât precedesorii săi.
La exterior, maşina va rămâne la fel de veselă, paleta cromatică are aceleaşi nuanţe joviale şi tinereşti, iar caroseria oferă pentru prima dată în istoria modelului şi o variantă în cinci uşi.