Reintrodus la vânzare la un an şi două luni după ce producţia sa a fost oprită, modelul S60 va costa 66.000 de dolari, cu 10 mii de dolari mai puţin decât modelul standard, în vreme ce modelul S60 D va costa 71.000 de dolari, cu 5.000 de dolari mai puţin.
Prin lansarea acestor versiuni mai ieftine, Tesla încearcă să îşi mărească baza de şoferi înaintea lansării Modelului 3, de 35.000 de dolari.
Iar compania a gândit într-un mod inedit opţiunile pentru maşinile pe care le vinde. Printr-un simplu update de soft, modele mai ieftine, S60 şi S60 D pot fi transformate într-o altă maşină, denumită Tesla Model S75. Diferenţa este dată de autonomia bateriei care, la modelele mai ieftine este limitată în mod artificial. Deblocarea adevăratului potenţial energetic al maşinilor îi costă pe şoferi 9.000 de dolari, cu 500 de dolari mai mult decât i-ar costa dacă ar opta de la bun început pentru versiunea mai puternică.