Video Proprietarul Ferrari și-a cumpărat o mașină Dacia și îi place foarte mult: Avem și șofer la ea
Data actualizării: Data publicării:
Proprietarul Ferrari și-a cumpărat o mașină Dacia FOTO: captură video Digi24
Piero Ferrari, proprietarul companiei care produce celebrele mașini sport de lux, care este căsătorit cu românca Romina Gingașu, a spus la Digi FM că, recent, și-a cumpărat un autoturism Dacia și că îi place foarte mult.
El a mai spus că vine des în România, că se simte foarte bine aici și că are prieteni. A făcut aceste mărturisiri în timp ce soția sa, Romina Gingașu, acorda un interviu pentru Digi FM.
În timpul interviului, magnatul italian a dezvăluit și că un nou model de Formula 1 este în lucru pentru următorul sezon.
Sorry, the video player failed to load.(Error Code: 101104)
Apariția inedită a lui Piero Ferrari a fost o adevărată surpriză chiar și pentru matinalii Digi FM. În timp ce Romina Gingașu vorbea despre relația cu soțul ei, acesta a sunat-o, iar ea l-a chemat să ia parte la interviu.
Cei doi au dezvăluit că vin des în România. Spun că sunt foarte concentrați pe afacere cât timp stau în Italia. În România vin pentru relaxare.
Piero Ferrari: „Aveți atât de multe restaurante, atât de multe locuri în care să stai, să te bucuri. Îmi plac foarte mult. Îi avem pe prietenii Rominei. Suntem prieteni și sunt foarte fericit să vin și să mă bucur de weekend-uri foarte frumoase”.
Piero Ferrari a făcut și o dezvăluire. Compania lui lucrează în prezent la un nou model de Formula 1. „Pentru următorul sezon am început să lucrăm deja din iunie pentru noua mașină. Ia mult timp. Este o mașină complicată”, a mărturisit el.
Deși deține una dintre cele mai cunoscute companii de autoturisme din lume, Pierro Ferrari s-a îndrăgostit și de mașina românilor. Omul de afaceri a cumpărat recent, alături de soția sa, o Dacia cu care se plimbă prin Capitală.
„Da, mi-am cumpărat o Dacia și acum o lună chiar eram în București, cu Piero, cu Dacia. Și i-a plăcut. Avem șofer, Dacia cu șofer”, a spus soția lui.
Piero Ferrari este cel mai important proprietar privat al companiei care produce automobile de lux, cu peste 10% din acțiuni. Singurul fiu în viață al legendarului Enzo Ferrari are o avere estimată la 5 miliarde de euro. Magnatul s-a căsătorit în secret cu Romina Gingașu în 2021 după o relație de 15 ani.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.