Presa susţine că guvernul italian a făcut o înţelegere cu grupul german şi i-ar fi oferit facilităţi fiscale şi alte beneficii pentru a ţine producţia SUV-ului în Italia şi pentru a crea noi locuri de muncă.
Lamborghini Urus va fi construit pe aceeaşi plaformă ca şi noul audi Q7 şi Bentley Bentayga. În aceste condiţii, pentru a reduce costurile, era în plan ca SUV-ul brandului italian să meargă acolo unde se duce şi Q7, la uzina din Slovacia, lângă Bratislava. Există linii de asamblare şi acolo se pregăteşte concentrarea producţiei de SUV-uri de la mijlocul anului viitor. Deja acolo se face Touareg-ul şi are loc o asamblare parţială a Porsche Cayenne, cu şasiul şi caroseria strânse la un loc şi grunduite. Finisarea modelului se face însă la uzina din Leipzig pentru a justifica eticheta de „fabricat în Germania”.
Estimările iniţiale arătau că Lamborghini Urus s-ar putea vinde în 3.000 de exemplare pe an, dar creşterea în popularitate a SUV-urilor premium ar putea să ducă la depăşirea acestor cifre. Dacă se va întâmpla aşa, atunci Urus ar putea deveni cel mai bine vândut model al mărcii.