Noul Toyota C-HR, disponibil acum și în România, se evidențiază printr-un design avangardist, tehnologie de ultimă generație, performanțe sporite și un nivel ridicat de sustenabilitate, grație emisiilor reduse de CO2, atât în exploatare cât și în procesul de fabricație, dar și utilizării de materiale reciclate, fără proveniență de origine animală.
Toyota a lansat pe piața locală noua generație Toyota C-HR – un model de referință pentru Toyota la nivel european. Noul model Toyota C-HR a fost prezentat astăzi, în mod oficial, în cadrul unul eveniment de anvergură la care au participat peste 200 invitați.
Evenimentul s-a bucurat și de participarea unor personalități reprezentative ale sportului românesc, membri marcanți ai Comitetului Olimpic și Sportiv Român (COSR), campioni și medaliați olimpici pe care Toyota România îi sprijină în calitate de partener oficial de mobilitate.
Noul Toyota C-HR – noua referință a modelelor SUV Toyota
Performanța și depășirea limitelor au definit dintotodeauna marca Toyota. Lansarea Toyota C-HR la finalul anului 2016 reprezintă un reper important în istoria Toyota, prin evadarea din tipare, modelul având un design neconvențional, mai apropiat de cel al coupe-urilor sport contemporane, un aspect care a cântărit în impunerea sa pe piața extrem de competitivă a modelelor crossover.
De altfel, Toyota C-HR a devenit în ultimii ani unul din cele mai bine vândute modele Toyota, fiind acum omniprezent pe șoselele din România.
„Astăzi, noul SUV Toyota C-HR duce originalitatea și calitatea remarcabilă a modelului anterior la un nivel superior, adoptând un design avangardist și în același timp continuator al formelor sale consacrate, beneficiind de tehnologii avansate, de ultimă generație și de performanțe sporite.” a precizat Edit Târcolea, Director General Toyota România.
Noul Toyota C-HR este proiectat în premieră de Toyota Motor Europe pentru piața din Europa, având linii sculptate, cu unghiuri ascuțite inspirate din formele unui diamant, dar și mânere retractabile de tip “Flush”, ca parte integrantă din stilul avangardist.
Luminile spate spectaculoase cu LED sunt dotare standard pentru toate echipările, fiind integrate perfect cu spoilerul de la hayon, care include și semnătura luminoasă, memorabilă, a numelui modelului.
În interiorul spațios și confortabil, se remarcă conectivitatea Wireless Android Auto™ și Apple CarPlay™ disponibilă pe toate nivelurile de echipare, iluminarea ambientală adaptabilă și sunetul surround captivant.
Acoperișul panoramic de ultimă generație, disponibil pe variantele de echipare Premiere Edition si GR Sport, este proiectat din sticlă eficientă termic și nu necesită un parasolar suplimentar, economisind spațiu și greutate, oferind în același timp cel mai bun confort termic din clasa sa, cu un consum mai mic de energie pentru încălzire și climatizare.
Noua generație Toyota C-HR combină performanța ridicată cu manevrabilitatea facilă a unui hatchback și este disponibilă în variantele de motorizare Hybrid (1,8 L Hybrid FWD; 2,0 L Hybrid FWD și tracțiunea integrală AWD-intelligent), dar și Plug-in Hybrid (2.0 PHEV FWD).
Având o serie de funcții intuitive, noul model oferă o experiență de condus personalizată și fără cusur, care anticipează nevoile șoferilor. Pentru un nivel sporit de siguranță, noua generație Toyota C-HR este echipată cu sistemul T-Mate, alcătuit dintr-o serie de tehnologii de siguranță activă și pasivă, special concepute pentru a sprijini experiența la volan și a o face mai sigură.
Prețurile noii generații Toyota C-HR încep de la 33 688 eur (TVA inclus), având multiple funcții ce asigură confortul și siguranța, ca dotări standard, încă de la primul nivel de echipare.
Toyota și COSR continuă parteneriatul strategic pentru mobilitate
Totodată, în cadrul aceluiași eveniment, Toyota și COSR și-au reafirmat misiunea comună de a continua parteneriatul strategic pentru mobilitate. Parteneriatul încheiat între Toyota România și COSR continuă în acest an într-un context emblematic pentru mișcarea olimpică – anul Jocurilor Olimpice.
“Ne bucurăm să continuăm parteneriatul cu COSR și să contribuim la eforturile depuse pentru consolidarea performanțelor echipei României la Jocurile Olimpice de anul acesta. Astfel, ne reafirmăm misiunea de a susține o mobilitate mai sigură și mai eficientă, care să ajute la îmbunătățirea vieții oamenilor și a societății, pornind de la două valori cheie pe care le împărtășim cu partenerii noștri, esențiale în activitatea pe care o desfășurăm – performanța și depășirea limitelor”, a precizat Edit Târcolea, Director General Toyota România.
Mișcarea olimpică reprezintă o sursă permanentă de inspirație pentru Toyota, compania fiind partenerul COSR de peste 7 ani, susținând activ performanța sportivilor români.
”De 7 ani împărtășim aceleași valori și avem aceleași idealuri. Ne-am clădit parteneriatul cu responsabilitate pentru societate, cu aspirație pentru generațiile care își doresc performanță. Legătura dintre Toyota și Mișcarea Olimpică s-a consolidat acum 7 ani prin parteneriatul TOP al Comitetului Internațional Olimpic. Toyota România și COSR au tot de atunci un parteneriat care se bazează pe siguranță și care reprezintă dovada încrederii pe care un partener atât de valoros o acordă Mișcării Olimpice din România. Toyota, lider în domeniul auto, se află într-o continuă competiție cu cele mai noi tehnologii în domeniu, oferind lumii soluții din ce în ce mai inovatoare și durabile. Sunt sigur, odată cu lansarea noului model Toyota C-HR, succesul este asigurat. Privind spre această mașină, sportivii noștri, care se pregătesc pentru Jocurile Olimpice Paris 2024, vor fi mai impulsionați șă se autodepășească și să urce pe podiumul olimpic!”, a declarat Mihai Covaliu, președinte COSR.
Despre Toyota România
Despre Toyota România: Toyota România a fost înființată în anul 2000, ca parte integrantă a companiei multinaționale Inchcape plc, unul dintre cei mai mari și mai puternici distribuitori de automobile din întreaga lume. Compania deține importul și distribuția automobilelor mărcilor Toyota și Lexus în România.
Toyota în România a înregistrat locul trei la înmatriculări mașini noi in 2023. Românii au înmatriculat 11.573 de mașini Toyota și 355 de mașini Lexus, astfel Toyota România a obținut cumulat 7.5% cotă de piață, ajungând la o cifră de afaceri de 576 milioane de euro.