Având la bază experienţa în electrificare acumulată datorită modelului Ampera care a stabilit multe standarde pentru autovehiculele electrice moderne în 2011, noul Ampera-e îmbină electromobilitatea inovatoare cu cea mai nouă tehnologie pentru conectivitate şi o dinamică a conducerii foarte incitantă.
„Autovehiculele electrice au potenţialul de a aduce o contribuţie semnificativă la protecţia climei şi reducerea emisiilor. Noul Opel Ampera-e va deschide drumul mobilităţii electrice prin eliminarea barierelor pe care le constituie preţul ridicat şi autonomia redusă de funcţionare”, a declarat dr. Karl-Thomas Neumann, CEO al Opel Group.
Modelul Ampera-e cu proporţiile unice şi compacte este propulsat de baterii plate, amplasate sub podeaua din interior. De asemenea, configuraţia eficientă a bateriilor asigură un interior încăpător, cu spaţiu confortabil pentru cinci ocupanţi şi un volum al portbagajului comparabil cu cel al autovehiculelor din clasa compactă.
Ampera-e va oferi, de asemenea, premiatul asistent personal de service şi conectivitate, Opel OnStar, precum şi tehnologii pentru conectivitate şi infotainment care vor integra perfect la bord smartphone-urile şi alte dispozitive electronice.
Opel Ampera-e este fratele geamăn al modelului Chevrolet Bolt EV care a debutat la începutul acestui an, deosebindu-se doar prin calandru şi logouri.
Mașina are sub capotă un motor electric de 200 CP şi 360 Nm datorită căruia electromobilul accelerează de la 0 la 100 km/h în mai puţin de șapte secunde şi atinge o viteză maximă de 146 de kilometri pe oră.
Prețul oficial nu a fost comunicat, dar acum Chevrolet Bolt EV se vinde în Statele Unite cu 30 de mii de dolari.