Péter Szabó a avut nevoie de trei ani și patru metri cubi de lemn pentru a-şi transforma visul în realitate.
„Am pus linii, şi moderne! Ca exemplu, faţa, grila, spatele, bordul, normal că şi parbrizul nu e clasic, sunt linii moderne şi tehnologie modernă”, spune el.
Ca să fie şi funcţională, au fost folosite piese de la nouă maşini.
„Cum şi roţile sunt împinse mai în faţă, mai în spate, trebuia făcut totul de la zero şi ce am luat de pe altă maşină trebuia modificat”, spune Matyus Csaba, mecanic.
Întreaga investiţie a fost de 18.000 de euro, dar, pentru colecţionarul potrivit, maşina ar putea valora de 20 de ori mai mult. A fost nevoie şi de un nume, înainte ca maşina să fie expusă la salonul auto de la Frankfurt, iar Peter a decis ca maşina să poarte numele soţiei sale: Julia.
„Povestea Juliei, maşina din lemn de frasin, a început în acest garaj, însă a fost nevoie de cinci mii de ore de muncă pentru ca maşina să ajungă mai apoi la Salonul Auto din Frankfurt şi să aibă un succes răsunător”, relatează Bianca Suciu, reporter Digi24.
„E o parte a familiei maşinuţa, deci este ca şi o fiinţă drăguţă din casa noastră. O iubim”, spune Julia Szabo, soţia proprietarului.
Péter Szabó a vorbit la Digi24 despre următorul său proiect: